سردار کاکاوند در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های مهم فراجاست

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه موضوع معتادان متجاهر و خرده فروشان افیونی نیز از مباحث مهم در انتظامی کشور است، گفت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر باعث افزایش احساس امنیت در محلات خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱ - 30August 2024

سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر ماموریتی سخت، طاقت فرسا و کاری بسیار دشوار است، اظهار داشت: در تمامی حوزه‌ها این ماموریت مهم، باید به صورت شبانه روزی تلاش کرد.

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌ها مهم فراجا است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه مبحث مواد مخدر دغدغه مردم و خانواده‌ها است، گفت: هر کجا که یک معتاد حضور داشته باشد باعث نگرانی مردم خواهد شد و بر احساس امنیت شهروندان تاثیر مخرب می‌گذارد.

سردار کاکاوند با تاکید بر اینکه مبارزه جدی و مستمر با قاچاق موادمخدر به عنوان یک ماموریت اصلی در فراجا است، افزود: امسال فراجا اولویت‌هایی را ابلاغ کرده که ارتقای اشراف اطلاعاتی، دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر از مهمترین این آنها است.

وی با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی برای موفقیت در ماموریت‌ها بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: پیچیدگی و تغییر شیوه و شگرد قاچاقچیان از مهمترین عواملی است که باید اشراف اطلاعاتی را درخصوص مبارزه با مواد مخدر تقویت کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه موضوع معتادان متجاهر و خرده فروشان افیونی نیز از مباحث مهم در انتظامی کشور است، اظهار داشت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر باعث افزایش احساس امنیت در محلات خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار