مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروز فرهنگ شهادت الگوی مقاومت در جهان است

سردار «عروج» با اشاره به نقش فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس بیان کرد: امروز فرهنگ شهادت الگوی مقاومت در جهان است.
کد خبر: ۶۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 06September 2024

امروز فرهنگ شهادت الگوی مقاومت در جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان؛ «سردار خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای توپخانه سپاه استان اصفهان اظهار داشت: بارزترین ویژگی «شهید عباسعلی جان‌نثاری» شجاعتش بود که به تعبیر امام شجاعت رزمنده وحدت‌آفرین است که همین‌طور هم شد و جوانان در راه مبارزه با استکبار و دشمنان متحد بودند.

وی افزود: شهدا اجیر مخلوقات خدا هستند. شهید جان‌نثاری اجیر مخلوقات خدا بود و شبانه روز در تامین امنیت این آب و خاک تلاش می‌کرد. هرکس افرادی مثل ایشان را ببیند به دین خدا امیدوار می‌شود و زمانی که خون این شهدا بر روی زمین بریزد این خون سیر پیدا می‌کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اگر ما جنگ تحمیلی، جنگ‌های اسرائیل با حزب‌الله لبنان و دیگر جنگ‌هایی که ایادی استکبار در منطقه علیه ملت‌ها و گروه‌های مقاومت تحمیل می‌کنند را بررسی کنیم و با عقل عملی و تجهیزاتی بنگریم می‌بایست شکست‌های متعددی می‌خوردیم اما می‌بینیم که روحیه مبارزاتی و از آن سو روحیه ایمانی و معنوی رزمندگان ما در کنار هم باعث پیروزی ما در مقابل دشمنان است.

 سردار عروج با اشاره به نقش شهید جان‌نثاری در سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید جان‌نثاری حق بزرگی هم برگردن توپخانه سپاه و هم برگردن گروه ۱۵ خرداد دارد و اگر امروز گروه توپخانه سپاه نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت دارد و پیش از آن در دفاع مقدس توانسته است ایفا کند، به‌مدد تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت امثال شهید جان‌نثاری است که از ابتدای نوجوانی و ورود خود به توپخانه تا میانسالی و موعد شهادت هر روز سبب رشد درخت توپخانه و موشکی سپاه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار