نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

شناخت ظرفیت‌ها، اتکاء به نفس و توکل به خدا رمز حرکت پیروزمندانه است

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: اوایل انقلاب اسلامی جزئی‌ترین تجهیزات نظامی نیز از کشور‌های دیگر وارد می‌شد، اما اکنون دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه دفاعی کسب کرده‌ایم که دشمن تاب دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد.
کد خبر: ۶۸۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 08September 2024

شناخت ظرفیت‌ها، اتکاء به نفس و توکل به خدا رمز حرکت پیروزمندانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری»  امروز (یکشنبه) در دیدار کارکنان پدافند نیروی هوایی شهید خسروی، اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید دشمنان برای تضعیف این حرکت مردمی و معنوی از هر ابزاری بهره گرفتند.

وی با اشاره به تحمیل جنگ در سال‌های اول انقلاب، افزود: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را بر کشور تحمیل کردند، اما برخلاف تمامی پیش‌بینی‌ها مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی از این میدان نبرد سربلند بیرون آمدند. بسیاری از کشور‌های غربی حامی صدام بودند و تمامی تجهیزات نظامی را در اختیار این رژیم بعثی گذاشتند به خیال اینکه انقلاب اسلامی تضعیف و مردم از باوری‌های مقدس خود روی برگردانند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ضمن اشاره به دستاورد‌های نظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب اسلامی جزئی‌ترین تجهیزات نظامی نیز از کشور‌های دیگر وارد می‌شد، اما اکنون دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه دفاعی کسب کرده‌ایم که دشمن تاب دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه شناخت ظرفیت‌ها، اتکاء به نفس و توکل به خدا رمز یک حرکت پیروزمندانه است، گفت: جمهوری اسلامی اکنون توان ساخت پیشرفته‌ترین موشک‌های دنیا را دارد و همه این دستاورد‌ها با تکیه بر نیرو‌های داخلی بوده است. ما به عنوان یک استان مرزی با حضور یگان‌های مقتدر نیرو‌های مسلح امنیت بسیار بالایی برای داخل و مرز‌های خود و همسایگان ایجاد کرده‌ایم. تلاش و مجاهدت‌های کارکنان پایگاه هوایی شهید خسروی در ایجاد این امنیت و هوشیاری این عزیزان، مجال هیچ عمل نابخردانه‌ای را به کسی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار