قدردانی مجمع آزادگان استان اردبیل از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

جمعی از آزادگان عملیات خیبر استان اردبیل با حضور در دفتر «علی داحد» مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مکقدس استان اردبیل از وی به جهت تولید و انتشار مجموعه ۱۷ قسمتی «آن روز ها» قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۸۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 09September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (دوشنبه) جمعی از آزادگان عملیات خیبر استان اردبیل با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس  استان با «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار و به جهت تولید مستند ۱۷ قسمتی «آن روزها» از وی تقدیر و قدردانی کردند.

قدردانی مجمع آزادگان استان اردبیل از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرمانده سابق سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی، جانبازان و آزادگان عملیانت خیبر اظهار داشت: تولید مستند آن روز‌های مربوط به خاطرات آزادگان استان اردبیل و پخش آن در ۱۷ قسمت شبکه استانی سبلان علاوه بر اینکه خاصت قلبی آزادگان و رزمندگان بود، مورد استقبال چشم گیر مردم استان اردبیل قرار گرفت.

فرمانده سابق سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی افزود: سابقه‌ی طولانی و درخشان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقذس استان از مسئولیت ستاد آزادگان اردبیل تا زمان حال بخوبی روشنگر این مسئله است که وی در طول خدمت خود منشاء آثار مثبت و ماندگاری در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت در استان اردبیل می‌باشد.

در این دیدار مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل با بیان اینکه آزادگان اسناد زنده مظلومیت و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقذس هستند، ثبت و ظبط و مستند نمودن خاطرات و مبارزات آنها در طول دوران اسارت را رسالت را از رسالت‌های اصلی بنیاد حفظ آثار و وظیفه خود و همکاران دانست و افزود: اهمیت کار زینبی و پیام رسانی کمتر از شهادت نیست و این را می‌توان در کلام امامین انقلاب به روشنی می‌توان دید.

واحد افزود:تبدیل این مستند ۱۷ قسمتی به کتاب و مجموعه مکتوب نفیس در دست اقدام است و به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه ذکریا شکری، عبداله محمدی، منصور ملازاده، صادق پام، یاور عبدی، انعام الله درودی، جعفر امامی، از آزادگان عملیات خیبر به نمایندگی از مجمع آزادگان استان اردبیل از تهیه و تولید و انتشار این مستند فاخر و پخش آن از شبکه استانی سبلان از مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار