رویداد شب‌های شعر «آوای وحدت» برگزار می‌شود

رویداد بزرگ شب‌های شعر «آوای وحدت» به همّت ستاد شعر و ادب حوزه‌های علمیه با حضور بیش از ۶۰ شاعر مطرح جهان اسلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 14September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید سلمان علوی» دبیر ستاد شعر و ادب حوزه‌های علمیه در گفتگویی به مناسبت هفته وحدت و همزمان با روز شعر و ادب پارسی اظهار داشت: سلسله نشست‌های مجازی شاعرانه با حضور بیش از ۶۰ چهره مطرح شعر و ادب به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رویداد شب‌های شعر «آوای وحدت» برگزار می‌شود

وی افزود: برای این رویداد در شب‌های هفته وحدت، شش نشست شاعرانه برنامه‌ریزی شده که تمامی این نشست‌ها در سکوی ایرانی ویراستی برگزار می‌شود. در این رویداد ۶۰ شاعر برتر جهان اسلام از کشور‌های ایران، لبنان، سوریه، عراق، مصر، هندوستان، پاکستان، افغانستان و برخی از کشور‌های اروپایی به شعرخوانی در مدح پیامبر اسلام (ص)  و همچنین موضوع وحدت مسلمین و درد‌های جهان اسلام خواهند پرداخت. 

علوی ادامه داد: مراسم افتتاحیه رویداد بزرگ «آوای وحدت»، دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲ برگزار می‌شود و علاقمندان به شعر و ادب می‌توانند این سلسله نشست‌ها را تا ۳۱ شهریور مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) از طریق سکوی ایرانی ویراستی و با حضور در تالار گفت‌وگوی «ویراوا» دنبال کنند. 

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار