سردار نقدی:

امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده شروع کنیم / مشکل در عرصه اجتماعی صرفا مسئله بدحجابی نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن بداند با همت خواهران بسیجی و زنان غیور ایرانی حقیقت را بیان کرده‌ایم ما رشته های دشمن را پنبه می کنیم و دوستان را به راه حقیقت فرا می خوانیم.
کد خبر: ۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ - 27November 2013

امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده شروع کنیم / مشکل در عرصه اجتماعی صرفا مسئله بدحجابی نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین درهمایش تجلیل از پیشتازان «رجعت به حجاب برتر» اظهار داشت: امروز ما تجمع مهمی داریم که پس از تجمع بزرگ فرماندهان در حضور ولایت، مجمعی بزرگ و فتح الفتوح جهاد فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اسلام دین منطق، عقل و خرد است؛ دینی مبتنی بر صفت پاک انسانها که هرگاه موانع بیرونی و درونی برداشته شود و حقیقت اسلام به انسانها برسد همگان بیاختیار در برابر حقیقت تسلیم میشوند.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه موانع بیرونی چون دروغ بافیها و فرافکنیها و موانع درونی چون تکبر و رذایل اخلاقی مانع تسلیم در برابر حق است، تصریح کرد: ما اینجا حضور خواهرانی را میبینیم که بر دو مانع غلبه واسلام را درک کردهاند. دشمن با انبوه شبکههای ماهوارهای و شبکههای فساد پراکن اینترنتی و مواد مخدر میان حقیقت اسلام و بخشهایی از جامعه سد ایجاد کرده است که شما این سد را شکستید.
 
وی گفت: مشکل ما در عرصه اجتماعی صرفا مسئله بدحجابی نیست این یکی از پدیده هاست و متاسفانه پدیدههای نابهنجاری دیگری در بین ما رواج دارد و ما امروز حرکت در مسیر حجاب برتر را مدیون شیوههای اصیل امر به معروف ونهی از منکر هستیم.
 
سردار نقدی درخصوص ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در میان اقشار مختلف مردم گفت: فکر گروهی از دستاندرکاران این بود که امربه معروف و نهی از منکر محدود به افراد معینی است که کارت مخصوص داشته باشند ولی ما توانستیم این تفکر را عوض کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به این نکته که پیامبر عظیم الشان اسلام امربه معروف و نهی از منکر را ابتدا از خانواده خود شروع کرد، گفت: همه مردم برای گسترش فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر قیام و این کار ابتدا از دایرههای نزدیکتر خود مانند خانواده شروع کنند. همه باید در تمام شئونات منکر سیاسی، منکر اقتصادی، منکر اعتقادی و منکر اخلاقی وهمه معرفات باید در دایره امر به معروف ونهی از منکر باشد.
 
وی با بیان اینکه ما امروز همانند دوران دفاع مقدس راه خود را یافتهایم، خاطر نشان کرد: امروز در بحث فرهنگی نیز به برکت فعالان بسیج به راه خود ادامه میدهیم. اگر حقیقت اسلام را با آلودگان به منکری که فطرت خود را از دست ندادهاند عرضه کنیم ضربه بزرگی به دشمن وارد میآید وهمه هزینه دشمن هدر میرود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سوال که چرا در زمینه امربه معروف و نهی از منکر فقط فعالیت انتظامی میشود ولی فعالیت فرهنگی صورت نمیگیرد، گفت: چرا در دبیرستانهای دخترانه کتابی با موضوع حجاب تدریس نمیشود؟ امربه معروف و نهی از منکر ماموریت ذاتی بسیج نیست بلکه ماموریت آموزش وپرورش و مهدهای کودک است تا کودکان، نوجوانان و جوانان را از ابتدا با تربیت اسلامی آشنا کنند تا بدون ناهنجاری به درون جامعه پا بگذارند.
 
سردار محمد رضا نقدی ادامه داد: یقین داشته باشید اگر دشمنان با ماهواره ابتذال را گسترش دادند شما میتوانید بروید و این افراد را به دامن اسلام و انقلاب برگردانید. دشمن بداند با همت خواهران بسیجی و زنان غیور ایرانی ما رشتههای دشمن را پنبه میکنیم و دوستان را به راه حقیقت فرا میخوانیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار