مظفری:

مسیر جهادی با توجه به حجم جمعیت کشور باید تغییر کند

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی گفت: مسیر جهادی را باید کمی تغییر داد، چرا که جمعیت کشور رو به افزایش است و با توجه به حجم جمعیت باید طرح جهادی نیز گسترش یابد.
کد خبر: ۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶ - 27November 2013

مسیر جهادی با توجه به حجم جمعیت کشور باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد مظفری، معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی در همایش شکوه هجرت که عصر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار کرد: مسیر جهادی که به شکل امروزی وجود دارد دارای اهمیت و ارزش است، چرا که کارهای بزرگی از سوی جهادگران انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در ابتدای شکلگیری طرح جهادی، تعداد اعضای آن بسیار اندک بود، ولی امروز شاهد افزایش روز افزون اعضای طرحهای جهادی هستیم و این امر نشانگر استقبال در به عضویت در آمدن افراد متعدد از اقشار مختلف جامعه است .

مظفری تاکید کرد: بسیجیان در طرحهای جهادی با شور واشتیاق وارد شده وفعالیتهای گسترده و تاثیرگذاری انجام میدهند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ نظام وآینده کشور رفتند، گفت: امروز طرحهای جهادی ثمره تلاش بسیجیانی است که در راه خدمت به مردم و کشور جانفشانی میکنند و در حقیقت، جهادگران بسیجی ادامهدهندگان راه شهدا هستند.

مظفری با بیان اینکه آغاز طرحهای جهادی، بسیار خوب وثمر بخش است، گفت: علیرغم اینکه طرحهای جهادی مثبت ومطلوب است، اما کافی نیست و باید برنامهریزیهای گستردهای در اجرای این طرحها صورت گیرد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: طرحهای جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید حرکت جهشی در تمام ابعاد این طرح انجام شود.

وی تأکید کرد: مسیر جهادی را باید کمی تغییر داد، چرا که جمعیت کشور رو به افزایش است و با توجه به حجم جمعیت، باید طرح جهادی نیز گسترش یابد.

مظفری ادامه داد: زندگی شهرنشینی برخی از اعضای طرحهای جهادی با مناطقی که حضور مییافتند منطبق نبود، اما آنها با مدیریت و اخلاص کار میکردند و با عشق به مردم مناطق محروم خدمات ارائه میدادند.

وی اذعان داشت: باید مدیریت جهادی امروزه وجود داشته باشد و این موضوع در جامعه نهادینه شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: علیرغم اینکه مشکلات مالی واقتصادی و همچنین اعتبار و بودجه وجود دارد، اما هرگز مانع پیشرفت کارها نمیشود، چرا که جهادگران با اخلاص وعشق وارد این کار شدهاند.

 مظفری در پایان با بیان اینکه نیاز جامعه واقشار و گروههای مختلف متعدد است، گفت: باید با متناسب با ظرفیتها ونیازها در عرصه جهادی تلاش شود و امروز شاهد گسترش طرح جهادی در حوزههای مختلف از جمله دانشجویی هستیم و استقبال از طرحهای جهادی در کشور رو به افزایش است.

نظر شما
پربیننده ها