وصیت مشترک شهیدان «سیدحسن نصرالله» و «حاج قاسم سلیمانی»+ عکس

عکسی از دستخط‌های شهید سید حسن نصرالله و شهید قاسم سلیمانی که هرکدام در وصایای خود، پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی را سفارش کرده‌اند، منتشر شد.
کد خبر: ۶۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی خود را از سربازان رهبر معضم انقلاب اسلامی می‌دانند و در هر صورت، تا پای جان، گوش به فرمانِ بیانات و اشارات ایشان هستند.

عکسی که در زیر منتشر می‌شود، دو دستخط شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان و شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیدالشهدای جبهه مقاومت است که هرکدام در وصایای خود، پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی را سفارش کرده‌اند.

سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران که همراه با «ابومهدی المهندس» فرمانده کتائب حزب‌الله عراق و از فرماندهان ارشد حشدالشعبی، سحرگاه روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ به‌دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق) ترور شد و به شهادت رسید.

خامنه‌ای عزیز را عزیزِ جانِ خود بدانید+ عکس

این شهید والامقام در بخشی از وصیتنامه خود پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی را سفارش کرد و نوشت: «خامنه‌ایِ عزیز را عزیزِ جانِ خود بدانید.»

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید حسن نصرالله» سومین دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌همراه جمعی از هم‌رزمان خود روز جمعه (۶ مهر ۱۴۰۳) توسط رژیم صهیونیستی ترور شد و حزب‌الله لبنان عصر روز شنبه (۷ مهر) با صدور بیانیه‌ای شهادت فرمانده خود را تأیید کرد.

این شهید والامقام نیز در بخشی از وصیتنامه خود پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی را سفارش کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم

اوصیکم بأن یکون ایمانکم بقیادة سماحة الادام الخامنئی (دام ظله) محکماً و قویاً مِن‌أجلِ خیر دنیاکم و آخرتکم/ به شما سفارش می‌کنم که ایمان شما به رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله) محکم و قوی باشد برای خیر دنیا و آخرتتان»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار