فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه سپاه پاسداران خبر داد؛

برگزاری پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد

سردار اشعری از برگزاری پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 15October 2024

برگزاری پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در نشست خبر تشریح برنامه‌های پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت که امروز با حضور اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اگر مجاهدت‌ها، ایثارها، ازخودگذشتگی‌های شهدا، صبر خانواده شهدا و استقامت مردم نجیب ایران نبود قطعا توطئه‌های دشمن که امروز بخشی از آن را در جبهه مقاومت شاهد هستیم در قبال ایران کار ساز می‌شد و ام‌القرای اسلام در چنین جایگاهی قرار نداشت.

وی افزود: شهادت بهترین‌های امت اسلام باعث شد تا مردم ایران با همراهی امامین انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت عبور کنند و به جایگاهی دست پیدا کنند که رهبر معظم انقلاب اسلامی نوید نزدیک شدن به قله را بدهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن در حال اضمحلال است و این حقیقت با اجرای عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ مشهود است.

سردار اشعری با اشاره به مجاهدت‌های سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده، گفت: خون شهدا درخت اسلام را تناور کرد و ازخودگذشتگی آنها ضامن تداوم حرکت توفند انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه شهدا نیاز به برگزاری اجلاسیه ندارند، تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه شهدا بستری است تا آحاد جامعه بخصوص نسل جوان با مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهیدان که آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، آشنا شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان داشت: اجلاسیه شهدای وحدت با محوریت سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده پنجشنبه ۲۶ مهر ساعت ۷:۳۰ با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، ائمه جمعه و علمای اهل سنت، نمایندگان مجلس و قشر‌های مختلف مردم در مجتمع فرهنگی آیه‌ها واقع در بزرگراه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

سردار اشعری تصریح کرد: در حاشیه برگزاری اجلاسیه، نمایشگاهی در خصوص تحولات منطقه و مقاومت مردم مظلوم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی برپا خواهد شد.

وی بیان داشت: در ادامه اجلاسیه شهدای وحدت، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران عصر پنجشنبه ۲۶ مهر با حضور در بهشت رضا و مزار سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده با آرمان‌های شهدای تجدید میثاق خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: قبل از برگزاری اجلاسیه نیز نشست هم‌اندیشی با حضور ائمه جمعه و علمای اهل سنت از ۱۰ استان تلفیقی که به موضوع تقریب، وحدت، امنیت و خدمت در تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازد، برگزار می‌شود.

سردار اشعری ابراز داشت: همچنین اجلاسیه شهدای وحدت بعد از ظهر پنجشنبه با حضور ۲ هزار دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه در سالن انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: شهید، روح تازه به کالبد جامع تزریق می‌کند و اجر تلاش‌هایی که برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا صورت می‌گیرد کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها