بانکی‌پور: تحولات امروز دنیای مقاومت، مقدمه نابودی زودهنگام صهیونیسم است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تحولات امروز دنیای مقاومت، مقدمه نابودی زودهنگام صهیونیسم و شکست همینه آمریکا را فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «امیرحسین بانکی‌پور فرد» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رویداد رسانه‌ای بانوان طنین مقاومت که امروز (دوشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حماسه حقیقی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ بود. تحولات امروز دنیای مقاومت، مقدمه نابودی زودهنگام صهیونیسم و شکست همینه آمریکا را فراهم کرد و جنگ امروز، جنگ اراده‌ها است و با بصیرت تمام‌عیار باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم.

رسانه‌های انقلابی قانون عفاف و حجاب را به‌درستی به گوش مردم برسانند

وی افزود: نباید از جنگ نرم غافل شویم مانند جنگ سخت که حواسمان به آن هست. جبهه معارض در سال ۱۴۰۱ سخن و شعار واحد داشتند، اما ما با یک استراتژی واحد روبه‌رو نبودیم و وحدت کلمه نداشتیم و دشمن آن موقع با برنامه منسجم آمده بود، اما ما برنامه جامع‌الاطراف متناسب با دشمن پیش‌بینی نکرده بودیم.

بانکی‌پور ادامه داد: وظیفه‌ای که رسانه‌های انقلابی دارند، این است که قانون عفاف و حجاب را به‌درستی به گوش مردم برسانند. اگر بخواهیم یک خط رسانه‌ای دقیق برای این موضوع مطرح کنیم، برخورد هوشمند با برهنگی است که قانون «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به آن مرتبط است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آحاد جامعه ایران در مورد برهنگی فرهنگی اشتراک دارند و با پوشش بدن‌نما موافق نیستند. 

نماینده مجلس افزود: برخورد هوشمند این است که باید از یک سنگر عقب‌تر بایستیم. روایت قانون عفاف و حجاب، برخورد هوشمندانه است و باید به جنبه‌های فرهنگی و اقتصادی این قانون توجه شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مورد دیگر از برخورد هوشمند این است که جایی که می‌خواهیم برخورد سلبی داشته باشیم، با عوامل اصلی برخورد کنیم.

انتهای پیام/118

نظر شما
پربیننده ها