نماینده مجلس: کشورهای عضو بریکس رژیم صهیونیستی را در محاصره اقتصادی قرار دهند

محمودی گفت: کشورهای مهم تاثیرگذار عضو بریکس باید برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین با ایجاد برخی محدودیتها و ممنوعیتها در هماهنگی با یکدیگر باعث فشار بیشتر اقتصادی به رژیم غاصب شوند.
کد خبر: ۷۰۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 26October 2024

«سید مرتضی محمودی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت سفر رئیس‌جمهور به روسیه و حضور در نشست سران بریکس، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه دارای دو بُعد بود، اول اینکه با تلاش‌هایی که در دولت شهید رئیسی انجام شد ایران توانست به اهداف معینی به بریکس بپیوندد و سفر آقای پزشکیان می‌تواند در ادامه پیگیری آن اهداف و تحقق آنها باشد.

نماینده مجلس: کشورهای بریکس با همکاری یکدگیر موجب فشار اقتصادی به رژیم صهیونیستی شوند

وی افزود: بُعد دیگر این سفر گردهم آمدن کشورهای عضو بریکس در روسیه بود و فرصت مناسبی شد تا بار دیگر صدای مردم مظلوم غزه و لبنان در جهان طنین‌انداز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ایران باید با رایزنی های سیاسی و اقتصادی با کشورهای عضو بریکس و قطع برخی روابط اقتصادی و ایجاد برخی محدودیتها و ممنوعیتها در هماهنگی با یکدیگر باعث فشار بیشتر اقتصادی به رژیم غاصب شود.

محمودی اضافه کرد: همچنین از نظر سیاسی نیز کشورهای مهم تاثیرگذار عضو بریکس باید در جهت احقاق حق مردم مظلوم فلسطین و زیاده‌خواهی و جنایات رژیم صهیونیستی با یکدیگر همکاری کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه بریکس باید تلاش شود تا این فرصت بسیار طلایی را قدر بدانیم و بهترین دستاوردها را در آنجا داشته و تا حد توان در دیدارهای چندجانبه بتوان منافع جمهوری اسلامی را از ناحیه بریکس تامین کرد.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار