دعوت هنرمندان برای حضور در مراسم خاکسپاری کارگردان یوسف پیامبر

هنرمندان عرصه‌های مختلف کشورمان برای حضور در مراسم خاکسپاری زنده‌یاد «فرج الله سلحشور» ابراز آمادگی کردند.
کد خبر: ۷۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ - 27February 2016

دعوت هنرمندان برای حضور در مراسم خاکسپاری کارگردان یوسف پیامبر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولین این عرصه با دعوت از عموم مردم، همکاران و هنرمندان کشورمان حضور خود را در مراسم خاکسپاری زندهیاد «فرجالله سلحشور» اعلام کرده و از مردم متدین و انقلابی کشورمان نیز برای این حضور و آخرین وداع با این هنرمند متعهد و نامآشنا دعوت کردند.

بنا بر این گزارش، متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران امروز داغدار یکی از بزرگترین و موثرترین پیشقراولان هنر انقلابی شد. مرحوم «فرجالله سلحشور» امروز در حالی جان به جان آفرین تسلیم کرد که در طول ۶۳ سال عمر با برکت خود به دنبال پرثمر کردن درخت اسلام و انقلاب بود و در همین راستا نیز هنر را به خدمت گرفت.

ساخت مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» که در سراسر دنیا مردم مسلمان مشتاقانه آن را دنبال میکردند نیز شاهدی بر همین مدعاست. حال که این هنرمند متعهد و اخلاقی به لقاءالله پیوسته برای آخرین بار گرد هم میآییم، تا با این چهره مؤمن وو انقلابی هنر ایران وداع کنیم.

قطعا حضور شما مردم انقلابی در این مراسم دلگرمی برای فرج سلحشور در آغاز راه، مسیر و سفر تازه و بیانتهای خود است.

این دعوت از سوی جمال شورجه، حسن نجفی، محمد هوشیاری، سیدنظامالدین موسوی و... صورت گرفته است.

مراسم تشییع پیکر زندهیاد فرجالله سلحشور فردا ساعت ۱۰ صبح از بلوار آیتالله اشرفی اصفهانی آغاز و پیکر این هنرمند فقید در صحن امامزاده سید جعفر و حمیدهخاتون به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها