با یاران خراسانی/ 1

200 تن از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس در کربلای ایران حضور یافتند

بعد از گذشت 27 سال از پایان جنگ برای اولین بار 200 تن از فرماندهان خراسانی لشکرهای 5 نصر، 21 امام رضا(ع) و 155 ویژه شهدا با هدف بازخوانی عملیات بدر، کربلای 4 و والفجر 8 در یادمان‌های این سه عملیات حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۷۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ - 06March 2016

200 تن از فرماندهان خراسانی دفاع مقدس در کربلای ایران حضور یافتند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، با گذشت 27 سال از پایان جنگ، 200 تن از فرماندهان و پیشکسوتان خراسانی دفاع مقدس که در آن دوران مسئولیت فرماندهی گردان، مسئول محور و مسئول واحد را در لشکرهای 5 نصر، 21 امام رضا(ع) و 155 ویژه شهدا بر عهده داشتند با هدف بازخوانی سه عملیات بدر، کربلای 4 و والفجر 8 در کربلای خوزستان گرد هم آمدند.

این گردهمایی دو روزه به همت دکتر محمدباقر قالیباف فرمانده لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس و سردار جواد خضرایی مسئول باغموزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس به اتفاق فرمانده محبوب خود سردار محمدباقر قالیباف با حضور در یادمانهای شهدای هویزه به بازخوانی عملیات بدر، نهر خین به بازخوانی عملیات کربلای 4 و همچنین اروندکنار به بازخوانی عملیات والفجر 8 پرداختند.

در پایان این همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با قرائت بیانهای تداوم اینگونه نشستها را بهصورت فصلی و همچنین حضور فرماندهان ارشد خراسانی دفاع مقدس در جلسات بازخوانی عملیاتها را خواستار شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار