با یاران خراسانی4

ماندگاری حادثه عاشورا به واسطه مقاتل نوشته شده در آن دوران است

سردار نجاتی گفت: اگر ما امروز عاشورا و کربلا را می‌شناسیم به واسطه مقاتلی است که نوشته‌اند، امروز هم اگر ما می‌خواهیم حماسه ملت ایران در دفاع مقدس به نسل بعد انتقال داده شود باید وقایع و رخدادها و خاطرات آن دوران ثبت و ضبط شود که این امر با همت و تلاش شما یادگاران دفاع مقدس محقق می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ - 07March 2016

ماندگاری حادثه عاشورا به واسطه مقاتل نوشته شده در آن دوران است

به گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار نجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در موقعیت عمار یاسر و در جمع فرماندهان و پیشکسوتان خراسانی دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق این را داد که این سفر را روزی ما کند تا با حضور در سرزمینهای نور که قدمگاه شهدا در دوران دفاع مقدس بود مقتل این عزیزان به خدا رسیده را زیارت کنیم.

وی افزود: بازخوانی عملیاتهایی که در این سفر دنبال شد نمی از یم بود. در این سفر به دنبال آن بودیم که هم تألیف قلوب باشد و هم اینکه دوستان به اهمیت و ضرورت این مسئله پی ببرند. خراسان در دفاع مقدس نقش پررنگی داشته است. 480 شهید در رده معاون گردان به بالا مؤید این ادعا است و نشانگر این است که خراسان در دفاع مقدس افتخارات بسیاری را آفریده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ علاوه بر حضور نیروهای خراسان در کردستان دفاع از اهواز، دبحردان، شوش و تپههای اللهاکبر به عهده خراسانیها بود که باید حضور مؤثر و نقش تعیینکننده نیروهای خراسان باید ثبت، ضبط و تدوین شود.

سردار نجاتی تأکید کرد: اگر ما امروز عاشورا و کربلا را میشناسیم به واسطه مقاتلی است که نوشتهاند، امروز هم اگر ما میخواهیم حماسه ملت ایران در دفاع مقدس به نسل بعد انتقال داده شود باید وقایع و رخدادها و خاطرات آن دوران ثبت و ضبط شود که این امر با همت و تلاش شما یادگاران دفاع مقدس محقق میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار