نمایش تیزر «ایستاده در غبار» از امشب در پردیس های سینمایی

نمایش تیزر فیلم تحسین شده «ایستاده در غبار» از امشب در پردیس های سینمایی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 26March 2016

نمایش تیزر «ایستاده در غبار» از امشب در پردیس های سینمایی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» فیلم تحسین شده جشنواره سی و چهارم فیلم فجر از امشب در تعدادی از پردیس های سینمایی به نمایش درمی آید. 

تیزرهای متعددی برای فیلم «ایستاده در غبار» ساخته شده اما تیزری که در سالن های سینما از امشب به نمایش درمی آید با صدای رویا تیموریان آماده شده است. این تیزر، ساخته حسین جمشیدی گوهری است. او که تیتراژ این فیلم سینمایی را نیز طراحی و اجرا کرده، قبلتر تیزر فیلمهایی مانند «ساکن طبقه وسط» را ساخته بود. جمشیدیگوهری همچنین برای ساخت تیزر فیلم سینمایی «سر به مهر» موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فجر سی و دوم شده بود.

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره سی و چهارم فجر را دریافت کرده، قرار است از اول اردیبهشتماه توسط موسسه فیلمیران و در سینماهای آزاد اکران شود. فیلم  با نامزد شدن در 10 رشته و دریافت چهار سیمرغ بلورین، یکی از پرافتخارترین فیلمهای جشنواره سی و چهارم بود که نمایش آن، ستایش بسیاری از اهالی سینما را به دنبال داشت.
بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیهکنندگی حبیباله والینژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانهای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانیاش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری میشود که باید در دروازههای خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگها دور از مرز ایران رقم میخورد...».

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار