سید حسین نقوی:

اقتصاد مقاومتی باید در میدان عمل نشان داده شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی باید از تریبون و شعار خارج و با پرداختن به ظرفیت‌های داخلی در میدان عمل به صورت محسوس مشاهده شود.
کد خبر: ۷۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 14April 2016

اقتصاد مقاومتی باید در میدان عمل نشان داده شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سید حسین نقوی حسینی ظهر پنجشنبه در جمع مدیران شهرستان قرچک با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال 95 را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: باید همه دستگاه ها و مسئولان از ظرفیتهای خود برای تحقق شعار سال و منویات مدنظر مقام معظم رهبری استفاده کنند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید در میدان عمل نشان داده شود و این مهم با همکاری دولت و مجلس در مقام اجرا و قانونگذاری محقق خواهد شد.

نقوی حسینی اضافه کرد: مشارکت و همدلی مردم در کنار مسئولان، مدیران و سازمان ها زمینه ساز تحقق هر چه سریع تر اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش کشور است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران تأ کید کرد: امیدواریم در سال جاری که به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، شاهد اقدام عملی در حوزه قانونگذاری و اجرا باشیم.

نقوی حسینی افزود: اقتصاد مقاومتی باید از تریبون و شعار خارج و با پرداختن به ظرفیت های داخلی در میدان عمل به صورت محسوس مشاهده شود.

وی یاداور شد: امروز کشور ما دارای استعداد و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی است که می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود.

نظر شما
پربیننده ها