فرمانده سابق ناو تیپ حضرت امیرالمومنین (ع):

پاسداران همه چیز خود را به اهلبیت هدیه کردند

فرمانده سابق ناوتیپ حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: پاسداران مدافع حرم خود را به امام هدیه کردند که امام حسین(ع) این هدیه را می پذیرد و ما باید خود را وقف انقلاب، شهدا و آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری کنیم.
کد خبر: ۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ - 10May 2016

پاسداران همه چیز خود را به اهلبیت هدیه کردند

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، در مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن باشکوهی با همکاری پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع) در دبیرستان علامه طباطبایی شهر آبدان با حضور خانواده شهداء و اقشار مختلف منطقه برگزار شد .

محمد صابر فرمانده سابق  ناوتیپ حضرت امیرالمومنین (ع) در جمع مردم آبدان با گرامیداشت نام و یاد شهیدان، گفت: امام حسین (ع) در جهت برقراری امربه معروف ونهی از منکر قیام کرد، قیامی که خون بهای آن بر نی رفتن سر آن حضرت و اسیری خواهرش زینب و پاره پاره شدن برادرش حضرت ابوالفضل (ع) و قطعه قطعه شدن نوجوانش علی اکبر (ع) در پی داشت.

صابر با بیان اینکه امروز باید گوش به فرمان حسین زمان باشیم، اظهار کرد: با قاطعیت پیاده کننده آرمان های امام  و شهدا باشیم که شهدا در آخرت از همه ما و مسئولین میخواهند که برای انقلاب چه کرده ایم و ما نیز از مسئولین میخواهیم بعد از انقلاب چه کرده اید وچه میخواهید انجام دهید.

فرمانده سابق  ناوتیپ حضرت امیرالمومنین (ع) افزود: ما باید خواسته های خود را در خصوص این موضوعات از مسئولین بخواهیم و مسئولین نیز باید از خواسته های شخصی دوری کنند .

وی با اشاره به پاسداران مدافع حرم بیان کرد: پاسداران مدافع حرم خود را به امام هدیه کردند که امام حسین(ع) این هدیه را می پذیرد و ما باید خود را وقف انقلاب، شهدا و آرمانهای امام(ره) و مقام معظم رهبری کنیم.

صابر با اشاره به حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: از مردم ابدان به خاطر حضور با شکوه در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر در روز  ۷اسفند ۹۴  تشکر می کنم و امیدوارم همیشه در صحنه های سرنوشت ساز حضور داشته باشید.

در این مراسم از پیشکسوتان پاسدار تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار