پیام سردار دهقان به دبیر کل حزب‌الله لبنان:

خون شهید بدرالدین و شهدای مقاومت تروریسم را ریشه‌کن می‌کند

وزیر دفاع کشورمان در پیامی به مناسبت شهادت "مصطفی بدرالدین" از فرماندهان حزب‌الله لبنان تأکید کرد: خون این شهید و دیگر شهدای مقاومت تروریسم را ریشه‌کن خواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 14May 2016

خون شهید بدرالدین و شهدای مقاومت تروریسم را ریشه‌کن می‌کند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیر کل حزبالله لبنان با تسلیت شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزبالله تصریح کرد: بی تردید خون شهید مصطفی بدرالدین و دیگر شهدای جبهه مقاومت که در نبرد با رژیم صهیونیستی و مزدوران داعشی بر زمین ریخته شده است تروریسم  را از منطقه ریشهکن خواهد کرد.

در این پیام با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشی داعش بر اثر وحدت،  انسجام، ایثار و پایداری جبهه مقاومت آمده است: حامیان داعش و در رأس آن آمریکا،  رژیم صهیونیستی و برخی رژیمهای خائن به امت اسلامی در منطقه که شاهد شکست نقشههای شوم و شرارتآمیزشان هستند در صددند از شکست تروریسم جلوگیری کنند.

در پایان پیام، سردار دهقان از درگاه ربوبی برای شهید گرانقدر حزبالله لبنان مصطفی بدرالدین علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای همرزمان آن شهید عزیز پیروزی و موفقیت مسئلت کرده است.

نظر شما
پربیننده ها