در مرحله دوم رزمایش بیت المقدس 25 صورت گرفت:

رونمایی از شبیه‌سازهای تیر مستقیم و جامع توپخانه و موشک زمین به زمین در کلاس هوشمند

همزمان با برگزاری رزمایش بیت المقدس 25 نیروی زمینی ارتش، پروژه‌های شبیه ساز تیر مستقیم و جامع توپخانه و شبیه ساز موشک زمین به زمین در کلاس هوشمند امروز با حضور امیر پوردستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵ - 25May 2013

رونمایی از شبیه‌سازهای تیر مستقیم و جامع توپخانه و موشک زمین به زمین در کلاس هوشمند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با برگزاری رزمایش بیت المقدس 25 نیروی زمینی ارتش، پروژههای شبیه ساز تیر مستقیم و جامع توپخانه و شبیه ساز موشک زمین به زمین در کلاس هوشمند امروز با حضور امیر پوردستان به بهره برداری رسید.

امیر حسین شکوهی معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش و سخنگوی رزمایش بیت المقدس 25 با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش که از صبح امروز آغاز شده وارد فاز تاکتیکی خود شده، گفت: با حضور امیر احمدرضا پور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی اصفهان همزمان با برگزاری رزمایش پروژههای شبیه ساز تیر مستقیم و جامع توپخانه و شبیه ساز موشک زمین به زمین در کلاس هوشمند امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: با رونمایی از این شبیه سازها ضمن استمرار و ارتقای سطح آموزش، صرفه جویی در مصرف مهمات، استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد و جلوگیری از کاهش تلفات و خسارات احتمالی در جنگهای آینده، میزان مهارت و دقت در اجرای آتش علیه مواضع مورد نظر مورد بررسی و تحلیل کامل تری قرار می گیرد.

سخنگوی رزمایش بیتالمقدس تاکید کرد: فردا و همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، مرحله سوم و نهایی رزمایش بیت المقدس 25 با اجرای آتش تهیه سنگین یگانهای توپخانه، تک هماهنگ یگانهای پیاده و زرهی، عملیات هلی برن تکاوران تیپ 55 هوابرد و جنگ الکترونیک و ضد الکترونیک یگانهای مخابرات و جنگال نزاجا در منطقه اصلی رزمایش برگزار خواهد شد و همزمان تعدادی از پروژه های موشکی و نفربرهای زرهی جدید نیروی زمینی ارتش در صحنه رزمایش نیز مورد تست عملیاتی قرار خواهند گرفت.

نظر شما
پربیننده ها