فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

امنیت شهر بستک تحت کنترل است/ آمادگی کامل سپاه برای امداد‌رسانی‌

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: تیم‌هایی از سپاه مرکز به شهرستان‌های معین، در ساعات اولیه در شهر زلزله‌زده بستک حضور یافته‌اند و برای کنترل امنیت این شهر، دسته‌بندی‌های لازم نیز صورت گرفته و امنیت شهر کاملا برقرار است.
کد خبر: ۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ - 04January 2014

امنیت شهر بستک تحت کنترل است/ آمادگی کامل سپاه برای امداد‌رسانی‌

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد مارانی" فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در حاشیه نشست ستاد بحران هرمزگان اظهار داشت: سپاه هرمزگان با هماهنگی سپاه بندرلنگه و بستک در دقایق اولیه پس از وقوع زمینلرزه نسبت به فعالسازی ستاد بحران در معاونتهای مربوطه اقدام کرد.

وی افزود: تیمهایی نیز در همان ساعتهای اول از بسیج سازندگی و فرماندهی سپاه بندر لنگه به شهر بستک اعزام شده و مقادیر قابل توجهی چادر، آب معدنی، مواد غذایی و وسایل گرمایشی به این شهر انتقال داده شد.

سردار مارانی با بیان اینکه سپاه بندرلنگه، پارسیان و بندر حمیز در استان هرمزگان نیز که به عنوان نواحی معین بستک به شمار میروند، برای کمکرسانی اعلام آمادگی کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: در بعد وسیعتر نیز سپاه استانهای فارس و بوشهر به عنوان معین هرمزگان برای کمکرسانی به مردم بستک آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان داشت: با دستهبندیهایی که روی محلات مختلف شهر اعمال شده است کنترل امنیت شهر نیز به نحو مطلوبی مدنظر و اوضاع تاکنون آرام گزارش میشود.

سردار مارانی خاطرنشان کرد: در زمینه توزیع چادر و سایر اقلام نیز پایگاههای مقاومت در شهر بستک نسبت به معرفی نماینده در هر محله با هدف توزیع مناسبتر و مطلوبتر اقدام کردهاند.

نظر شما
پربیننده ها