چاپ هفتم زندگینامه شهید چمران در آستانه انتشار

مردی که مرگ همچنان از او می‌گریزد

جلد ششم مجموعه کتاب‌های "از چشم‌ها" با عنوان "مرگ از من فرار می‌کند" به چاپ هفتم رسید. این اثر خاطرات شهید مصطفی چمران را از زبان خانواده، آشنایان، همرزمان، همکلاسی‌ها و دوستانش بازگو می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱ - 14January 2014

مردی که مرگ همچنان از او می‌گریزد

به گزارش خبرگزایر دفاع مقدس، این اثر نخستین بار سال ۱۳۸۴ منتشر شد و قرار است به زودی چاپ هفتم آن روانه بازار نشر شود. در کتاب "مرگ از من فرار میکند" خاطراتی از زندگی سراسر سفر و پررمز و راز مصطفی چمران روایت میشود. اتفاقاتی که از آمریکا تا لبنان، از پاوه تا سوسنگرد، از اهواز تا دهلاویه در زندگی شهید چمران دیده میشود، موضوعات اصلی این کتاب هستند.

در "مرگ از من فرار میکند" از روزهای جبهه و جنگ و زندگی خانوادگی چمران نیز خاطراتی نقل شده است که به شناخت شخصیت شهید چمران کمک شایانی میکند.

انتشارات روایت فتح چاپ هفتم "مرگ از من فرار میکند: کتاب مصطفی چمران" را با شمارگان هزار و۱۰۰ نسخه، در قطع رقعی و در ۲۹۶ صفحه به بهای ۱۲۰ هزار ریال به زودی منتشر میکند.

همچنین این انتشارات به زودی ششمین بار کتاب "خدا میخواست زنده بمانی" را هم که به زندگی شهید صیاد شیرازی اختصاص دارد، در قطع رقعی و در ۲۴۸ صفحه با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و بهای ۱۲۰ هزار ریال چاپ خواهدکرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار