در کمتر از شش ماه؛

کتاب "برای مدیران" به چاپ سوم رسید

"برای مدیران" برگرفته از گفتارها و گزیده‌های کلام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مقوله مدیریت است.
کد خبر: ۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ - 16January 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاعمقدس، این اثر برگرفته از گفتارها و گزیدههای کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنهای(مدظله العالی) در مقوله مدیریت است.

در این اثر ویژگیهای مدیران و آنچه آنها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام شیوای رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه، آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضآ تعریفها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است.

این اثر ارزشمند در ۹ فصل شامل: مدیران، اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، معنویت، اخلاق، گزینش همکاران، نظارت بر زیر مجموعه، مدیران انقلابی، وظایف و ویژگیها، آسیب شناسی و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر تدوین شده است.

چاپ سوم این اثر در دو هزار و پانصد نسخه با قیمت۸۰۰۰۰ ریال از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار مشتاقان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی http://soroushpublishingco.ir امکان پذیر است.

نظر شما
پربیننده ها