خاطرات فرماندهان نیروی دریایی سپاه مکتوب می شود

سرپرست حوزه هنری استان هرمزگان گفت: کار جمع آوری خاطرات به تازگی آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال جمع آوری خاطرات این فرمانده دلاور به پایان برسد.
کد خبر: ۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 15January 2014

خاطرات فرماندهان نیروی دریایی سپاه مکتوب می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، طرح جمع آوری خاطرات فرماندهان و سرداران تأثیر گذار در نبردهای دریایی با شروع جمع آوری خاطرات سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه کلید خورد.

 علی رضایی سرپرست حوزه هنری استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: جمع آوری خاطرات سردار عظمایی از فرماندهان نیروی دریایی استان هرمزگان در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان بخشی از گام های آغازین این طرح است.

وی افزود: سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از جمله فرماندهانی است که در نبردهای دریایی، حوادث خلیج فارس و تنگه هرمز، نقشی تأثیرگذار در حوزه دفاعی کشور ایفا کرده است.

رضایی ادامه داد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان، جمع آوری خاطرات شفاهی سردار عظمایی را در بخش مربوط به دوران دفاع مقدس به پایان برده و از همین رهگذر به نقش استان هرمزگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز پرداخته است.

سرپرست حوزه هنری استان هرمزگان گفت: کار جمع آوری خاطرات به تازگی آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جمع آوری خاطرات این فرمانده دلاور به پایان برسد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار