نخست وزیر روسیه:

بشار اسد رئیس‌جمهوری واقعی سوریه است

نخست وزیر روسیه با تاکید بر اینکه نباید بشار اسد را جنایتکار خطاب کرد گفت: وی رئیس‌جمهور واقعی سوریه است و نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹ - 23January 2014

بشار اسد رئیس‌جمهوری واقعی سوریه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ریانووستی، "دیمیتری مدودف" نخست وزیر روسیه طی سخنانی با یک شبکه امریکایی در مورد وضعیت سوریه و نظام سیاسی آن گفت: بشار اسد را نباید یک جنایتکار خطاب کرده و او را نادیده گرفت، چرا که او رئیسجمهور واقعی سوریه است.

نخست وزیر روسیه با اشاره به برخی جنایات شورشیان گفت: نباید همه قربانیان مناقشه داخلی در سوریه را به رژیم حاکم بر این کشور نسبت داد.

مدودف با بیان اینکه کنترل اوضاع در برخی مناطق سوریه به دست گروههای مسلحی افتاده است که در حال مبارزه با دولت سوریه هستند، افزود: بسیاری از جنایات آنها اکنون دیگر کاملا ثابت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت ها از شورشیان و نادیده گرفتن جنایات آنها از سوی غرب را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد برای حل بحران سوریه باید واقع بین بود و واقعیات این کشور را پذیرفت.

مدودف خاطر نشان کرد هدف از برگزاری این کنفرانس باید برقراری مذاکرات ملی و گفتوگوی دولت و مخالفان سوری برای یافتن راه حلی ملی برای مشکلات موجود در این کشور باشد و نباید مداخله خارجی را راه حل بحران تلقی کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها