فرمانده سپاه استان خوزستان:

شکوفایی فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت جهادی است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: برای شکوفایی فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت جهادی هستیم.
کد خبر: ۱۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰ - 09April 2014

شکوفایی فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره رفع معضلات اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: عناصر اقتصاد، فرهنگ و علم را از جمله عوامل مهمی دانست که موجب پیشرفت و تکامل جامعه است.

وی اقتصاد، فرهنگ و علم را از عناصر مهم و اساسی در جهت رفع مشکلات و دردهای پیش رو در جامعه عنوان کرد و افزود: برای شکوفایی فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

وی نقش و جایگاه مدیریت جهادی در پیشبرد و تحقق منویات مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی و تصریح کرد: در گذشته به علت عدم وجود تدبیر و مدیریت جهادی مشکلاتی در بخش اقتصادی وجود داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به هماهنگ شدن برخی کشورها با مستکبرین جهت تحریم اقتصادی ایران ادامه داد: باید در بخش اقتصادی طوری توانمند باشیم که از تصمیمات اقتصادی مستکبران علیه ایران آسیب نبینیم.

سردار شاهوارپور اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با فشار اقتصادی دشمنان انقلاب دانست و گفت: اعتقاد به اقتصاد خصوصی و تقویت فرهنگ این نوع اقتصاد باید در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ در همه جا تاثیر گذار است، خاطرنشان کرد: خانواده و آموزش و پرورش از جمله عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ هستند که میتوانند ساز و کار فرهنگ را آماده کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان با تاکید بر تقویت اقتدار ملی، محیط را یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ دانست و تصریح کرد: محیط بر فرایند وحدت ملی تاثیر بسزایی دارد.

سردار شاهوارپور با تاکید بر بارور شدن مجموعهای متناسب با رویکرد ارزشی نظام در متن جامعه عنوان کرد: این رویکرد ارزشی امروز در بسیج وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار