خلیلی:

تدبیر امام (ره) و نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری منجر به آزادی سوسنگرد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، تدبیر امام (ره) و نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری را از عوامل مؤثر در آزادی سوسنگرد عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶ - 10November 2013

تدبیر امام (ره) و نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری منجر به آزادی سوسنگرد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از فارس، جلسه ستاد استانی گرامیداشت آزاد سازی سوسنگرد در استانداری فارس با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

در این جلسه، حسن خلیلی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با بیان اینکه این استان بیشترین یگانهای نظامی را در جنگ داشته است، افزود: 7 یگان از سپاه، بسیج و ارتش از این استان در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.
 
وی  گفت: 26 آبان هر سال یادآور سالروز شکست دشمن در سوسنگرد است که رزمندگان استان فارس مخصوصاً رزمندگان شهرستان کازرون نقش ویژه و تأثیر گذاری در آزاد سازی این شهر داشتند.
 
خلیلی با اشاره به برگزاری همایش استانی گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در استان فارس، اظهار داشت: این همایش با حضور رزمندگان، خانوادههای معظم شهدا و مسئولین استانی روز چهارشنبه 29 آبان در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین خواستار توجه ویژه مسئولین نسبت به گرامیداشت این ایام و نقش استان فارس در عملیات آزادسازی سوسنگرد شد.
 
شایان ذکر است این جلسه شنبه 18 آبان به میزبانی استانداری و با حضور رئوف مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان فارس، حسن خلیلی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس، محمدی فرماندار کازرون و نمایندگانی از 9 سازمان و اداره کل عضو ستاد استانی سالروز آزاد سازی سوسنگرد تشکیل شد و در پایان تمامی اعضاء آمادگی خود را نسبت به برگزاری برنامههای ویژه و همکاری در خصوص برگزاری همایش استانی این ایام اعلام کردند.
نظر شما
پربیننده ها