به دستور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی؛

نشریه «شارلی ابدو» در سرزمین‌های اشغالی، رایگان توزیع شد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی محموله های بزرگی از نسخه‌های نشریه موهن فرانسوی را خریداری و آن را به طور رایگان میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی توزیع می کند.
کد خبر: ۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 27January 2015

نشریه «شارلی ابدو» در سرزمین‌های اشغالی، رایگان توزیع شد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، پایگاه «ایریشتایمز» گزارش داد، وزارت خارجه رژیم غاصب صهیونیستی، برای کمک به «پروژه شارلی ابدو» چندین محموله از نسخه های اخیر نشریه موهن شارلی ابدو را خریداری کرده و به طور رایگان در نقاط مختلف جهان و سرزمین های اشغالی توزیع می کند.

این نشریه با چاپ تصاویر موهن به پیامبر اکرم (ص) در روزهای گذشته موجب خشم مسلمانان شده بود.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که بزرگترین فروشگاه زنجیرهای کتاب در فلسطین اشغالی بعد از اعتراض غیریهودیهای تل آویو از اقدام به فروش این نشریه خودداری کرد و فقط نسخههایی از آن را به طور آنلاین به فروش رساند.

 آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از این اقدام از تصمیم حزب « تل آویو خانه ما» برای توزیع هزاران نسخه از شماره اخیر این نشریه که شامل کاریکارتوهای موهن علیه پیامبر اسلام (ص) بود خبر داد و آن را اقدامی در راستای «آزادی بیان» توصیف کرد.
 
این ادعا در شرایطی مطرح می شود که یکی از کاریکاتوریست های این نشریه که چندی پیش اقدام به طراحی یک شخصیت یهودی کرده بود، با فشار رژیم صهیونیستی و به دستور دولت فرانسه، اخراج شد.

رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی اش، پیش از این نیز بارها به این روش به فعالان عرصه های اجتماعی، هنری و رسانه ای مطیع خود یاری رسانده اند. در یک مورد، تابلوهای نقاشی غیرحرفه ای یک چهره سیاسی ایرانی، که اغلب آنها برای نقاشان حرفه ای نامفهوم بود، به قیمت های میلیونی توسط خریداران ناشناس خریداری شد.

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها