سردار دکتر احمدی مقدم:

شهید بروجردی در دامان مادر و با تنگدستی و فقر تربیت دینی یافت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید بروجردی در دامان این مادر و با لقمه‌ای حلال، تربیت دینی شد و توانست یک عنصر تأثیرگذار در انقلاب باشد لذا این مادر حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.
کد خبر: ۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ - 12December 2013

شهید بروجردی در دامان مادر و با تنگدستی و فقر تربیت دینی یافت

سردار سرتیپ دکتر "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، در حاشیه مراسم ختم مادر شهید بروجردی در مورد شخصیت این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید بروجردی از قبل انقلاب در نهضت امام خمینی(ره) فعالیت داشت و در مبارزه با مستشاران آمریکایی و ترویج نهضت امام به زندان رفت و تا پیروزی انقلاب نیز به مبارزه ادامه داد.

احمدی مقدم با بیان اینکه شهید بروجردی در جریان نهضت امام خمینی(ره) از یاران امام بود، گفت: شهید بعد از انقلاب به عنوان اولین فرمانده پادگان حضرت ولیعصر(عج) منصوب شد و اولین کسی بود که واحدهای نظامی در سپاه را سازماندهی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهید بروجردی در تآمین امنیت داخلی در مناطق خوزستان، ترکمن صحرا و بسیاری از مناطق دیگر نقش بسزایی داشت، افزود: در دفاع مقدس، در جبهه های غرب، شمال غرب و عملیات های جنوب، حضور فعالانه داشت و از بزرگان سپاه و جزء عناصر راهبردی بود.

وی با بیان اینکه شهید بروجردی دارای اخلاقی بسیار نیک و حسنه بود و هرکس که در کنار ایشان حضور داشت، درس های فراوانی از وی گرفته است، تصریح کرد: این ویژگی ها در شخصیت شهید بروجردی بهواقع وجود داشت و هیچ گونه اغراقی نیست.

احمدی مقدم با اشاره به روحیات مادر شهید بروجردی، ابراز داشت: مادر شهید بروجردی انسان بزرگواری بود که از دوران کودکی و در تنگدستی و فقر با مشکلات فراوان این بچه ها را تربیت کرد و شهید بروجردی نیز در دامان ایشان و با لقمه و شیر پاک و حلال، تربیتی دینی شد و توانست یک عنصر تأثیرگذار در انقلاب باشد لذا این مادر حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار