حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

آمریکا به شکسته‌شدن ابهتش توسط ایران اعتراف کرده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استعمارگران با به کارگیری استبدادگران آمده‌اند تا اسلام را بشکنند، گفت: نه ما چشم داریم استکبار را ببینیم و نه استکبار چشم دارد ما را ببیند؛ پس چه تعاملی در این میان می‌ماند؟
کد خبر: ۱۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹ - 01February 2014

آمریکا به شکسته‌شدن ابهتش توسط ایران اعتراف کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش بصیرتی و سیاسی که با حضور جمعی از خواهران بسیجی در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: قم در شکلگیری انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی قم را مرکز انقلاب و خواهران بسیجی را سنگرنشینان مرکز انقلاب دانست و بیان کرد: خاصیت و تفاوت سپاه قم با همه استانهای دیگر در این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج قم مرکز انقلاب هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را بزرگترین هدیه خداوند به ایران خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نسبتی با گذشته و یک رسالتی نسبت به آینده دارد.

حجتالاسلام والمسلمین حاجی صادقی بسیجیان را نیروهای ارزشی دانست و عنوان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی نسبت به دوران گذشته این است که انقلاب اسلامی احیاگر اسلام ناب محمدی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، تصویر اسلام به اسلام زنده تبدیل شد، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، اسلام نقاشی بود، شکل بود، پوسته بود، ولی روح نبود و با انقلاب اسلامی این روح زنده شد و جان گرفت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماز، روزه، حج، زکات و مسائل دیگر دینی را قبل از انقلاب بیروح دانست و افزود: با آمدن انقلاب اسلامی به اسلام حیات دگر بار داده شد.

وی با بیان اینکه دشمن و استکبار قبل از انقلاب از اسلام هراس نداشت، ولی امروز از معنویت حاکم بسیار بیم دارد، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی دین تاثیر گذار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به اسلام خدمت کرد، اذعان داشت: موتور حرکت انقلاب اسلامی، اسلام بود و هویت و همه چیزش را از اسلام گرفت و به اسلام هم خدمت کرد.

وی خدمت انقلاب به اسلام را احیاء اسلام ناب محمدی دانست و تاکید کرد: اسلامی که حیات نداشته باشد مانند یک پردهای است که یک شیر درنده و خطرناک روی آن نقاشی کرده باشند ولی این شیر از انجام هر حرکتی ناتوان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، اسلام امروز عربستان را بیروح و حیات دانست و ابراز کرد: اسلام عربستان همانند فیلمی است که در آن انواع حیوانات وحشی دیده میشود ولی هیچ کسی از آنان ترس ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه استعمارگران با به کارگیری استبدادگران آمدهاند تا اسلام را بشکنند، خاطرنشان کرد: نه ما چشم داریم استکبار را ببینیم و نه استکبار چشم دارد مارا ببیند. پس چه تعاملی در این میان میماند؟

وی تقابل با استکبار را پایان ناپذیر دانست و افزود: انقلاب اسلامی رسالت زمینه سازی نهضت ظهور را بر عهده دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ماموریت انقلاب اسلامی را آماده کردن جامعه برای آمدن آخرین حجت خدا عنوان کرد و اظهار کرد: فرج امام زمان (عج) دست من و شماست و به اعمال و رفتار من و شما بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه خداوند بخلی نسبت به ظهور حجتش بر زمین ندارد و این ماهستیم که استعداد حضور درکنار نماینده خدا را نداریم، گفت: این خودمان هستیم که عامل غیبت حجت خدا از دیدهها شدیم و تا زمانی که استعداد ظهور آن حضرت را پیدا نکنیم، دیدگانمان بر چهره نورانی آن حضرت مزین نخواهد شد.

وی دوران انقلاب اسلامی را همانند دوران مسلم بن عقیل دانست و تصریح کرد: ولی فقیه، مسلم امام زمان ماست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این دوران را دوران امتحان و آزمایش خواند و ابراز کرد: این مسلمها و مالک اشترها آمدهاند تا درعمل ما را برای ظهور آن حضرت آماده کنند.

وی با بیان این سوال که آیا مردمان امروز با مردمان دوران یازده امام قبلی تفات کردند یا نه، پاسخ داد: تا زمانی که ما نخواهیم، حضرت مهدی (عج) ظهور نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با توجه به آیات و روایات شرایط ظهور حجت را به دست خودمان دانست و عنوان کرد: کسانی که برای تحقق ظهور تلاش میکنند کمتر از کسانی نخواهند بود که در عصر ظهور در رکاب امام زمان شمشیر میزنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه کسانی که در این عصر شهید میشوند، امام زمان در دوران رجعت آنها را بر خواهند گرداند، خاطرنشان کرد: شهداء انقلاب اسلامی، دوران امام زمان خواهند آمد تا شرینی شهادت را بچشند.

وی در ادامه دو شرط تحقق ظهور را تبری و تولی خواند و گفت: تبری یعنی هیچ حاکمیتی را غیر حاکمیت خدا قبول نداشته باشیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تبری را استکبار ستیزی معنا کرد و ابراز کرد: تبری یعنی اینکه نفرت، انزجار و شمشیر شما در مقابل طاغوت و کفر هیچ وقت خاموش نشود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تولی را جان دادن برای خداوند، معنا کرد و اذعان کرد: گام اول دینداری کفر است و در قرآن در سوره بقره آمده است که اول باید کافر شد تا اسلام را درک کرد.

وی در ادامه با بیان این مسئله که آمریکا اعتراف کرده که ایران ابهتش را در دنیا شکسته، افزود: تمام دنیا از عزت و عظمت امروز ایران به شدت هراس دارند.

حاجی صادقی سنگرنشینی انقلاب را یک نعمت بزرگ دانست و تصریح کرد: دفاع و پاسداری از نظام و انقلاب یک فرصت بسیار عالی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از نظام وانقلاب را بسیار مهم و حساس دانست و خاطرنشان کرد: تمام ما امروز بایستی پاسدار خون شهداء و اصول انقلاب باشیم.

وی سلسله نعمتهای رحمانیه و رحیمیه را دستههای اصلی از نعمتهای خداوند دانست، بیان کرد: نعمتهای رحمانیه یا نعمتهای عمومی، یعنی آن دسته از نعمتهایی که خداوند به همه ما عطا کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه نعمت رحیمیه را خاص و ویژه دانست و تصریح کرد: این دسته از نعمت خداوند به همه نمیرسد و آن هدایت است که باید برای رسیدن به این مقام بسیار تلاش و کوشش کرد.

وی جهاد در راه اسلام را یکی دیگر از نعمتهای خاص خداوند دانست و افزود: قدردان خداوند باشید که سنگرنشین انقلاب شدید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اولین وظیفه یک بسیجی را شکرگزاری مقام بسیجی بودن دانست و گفت: شکر نعمت یعنی ادای حق آن نعمت.

وی در ادامه بر ضرورت تربیت فرزندان انقلابی تاکید نمود و تاکید کرد: آینده کشور از آن ملتی است که ما تربیت آنها را برعهده داریم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید براینکه این انقلاب باید بماند تا دست صاحب اصلیاش برسد، عنوان کرد: عامل پیشرفت این انقلاب این است که مردم برای دوام انقلاب از جان خود مایه میگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ نرم را مقدمه جنگ سخت میدانند، بیان نمود: تصرف ذهن در جنگ نرم اولیت و اهمیّت دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارگردان در جنگ نرم را دشمنان دانست و تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا مجری نقشههای دشمنان در جنگ نرم نشویم.

وی نقش خواهران را در جنگ نرم مهمتر از برادران دانست و بیان نمود: سرمایهگذاری دشمنان برای سربازگیری در حوزه جنگ نرم از طریق زنان است.

حجتالاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان به خواهران بسیجی بر بصیرت افزایی تاکید کرد و افزود: مراقب باشید، همیشه مرد از دامن زن به معراج نخواهد رفت، ممکن است به سقوط هم کشیده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار