مجتهدزاده خبر داد

تدوین زندگی نامه ۷ هزار بانوی شهیده دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از جمع آوری و تدوین زندگی‌نامه ۷ هزار بانوی شهیده و ۲۱ زن آزاده دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 09February 2014

تدوین زندگی نامه ۷ هزار بانوی شهیده دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست هماندیشی زنان دفاع مقدس در بیرجند با بیان اینکه آمارها نشان میدهد حدود ۷هزار بانوی شهیده در کشور به ثبت رسیده است، گفت: به زودی گردآوری و تدوین زندگی نامه این عزیزان در دستور کار سازمان قرار میگیرد.

وی با اشاره به حضور موثر و مستمر بانوان در دفاع مقدس اظهار کرد: ملت مسلمان ایران در دوران دفاع مقدس، ۷هزار بانوی شهیده را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

مجتهدزاده با بیان اینکه بسیج جامعه زنان اطلاعات مهم و ارزشمندی از این شهیدان دارد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا به صورت منطقهای در کشور حضور پیدا کرده و خاطرات و زندگی نامه این بزرگواران را با ورود به مصادیق و جزئیات آنها تهیه و گردآوری کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر اینکه در این رابطه دو نوع مخاطب پیش رو داریم، افزود: مخاطب عام به منظور ترویج فرهنگ و نشر دفاع مقدس و مخاطب خاص به منظور بررسی و معرفی امدادگران و بانوان ایثار گر مورد توجه قرار میگیرند.

وی در ادامه از وجود ۲۱ نفر بانوی آزاده دفاع مقدس در کشور خبرداد و گفت: بسیاری از پیشرفتهای کشور ما در دوران دفاع مقدس به برکت همین روحیه ایثار و شهادت است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار