به همت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

زنان مدافع شهر بانه و نویسندگان دفاع مقدس گردهم آمدند/ تقدیر از 35 نفر از زنان شاخص انقلاب و دفاع مقدس

به همت سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، زنان مدافع شهر بانه و نویسندگان دفاع مقدس گردهم آمدند.
کد خبر: ۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹ - 20November 2013

زنان مدافع شهر بانه و نویسندگان دفاع مقدس گردهم آمدند/ تقدیر از 35 نفر از زنان شاخص انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، در نشست زنان مدافع شهر بانه و نویسندگان دفاع مقدس که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید یاد و خاطره شهدا حفظ شود، اظهار داشت: ثبت و ضبط این خاطرات نیازمند برنامهریزی مدون و منسجم است.

مجتهدزاده با تاکید بر اینکه درباره هر کدام از عملیاتهای جنگ تحمیلی باید به طور مجزا تحقیق شود، بیان کرد: برنامهریزیهایی برای برگزاری نشست در دانشگاهها با موضوعات زن، دفاع مقدس و ایثار انجام شده است، همچنین دانشگاهها میزبان شب خاطره و شب شعر دفاع مقدس خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در باب مقولات جنگ، ایثار، شهادت و مقاومت باید موجی ایجاد شود زیرا دشمن جنگ نرم را ایجاد کرده و ما در مقابله با این جنگ کوتاهی کردهایم.

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، از تقدیر از 35 نفر از زنان برجسته انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: انتخاب این تعداد از افراد به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت ترجمه، این سازمان پرداختن به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، با اظهار تاسف از تحریفهایی که در تاریخ جنگ صورت گرفته، اظهار داشت: در زمینه جنگ عدهای در حال داستانپردازی هستند و به بیان واقعیات نمیپردازند که این مشکلات باید حل شود.

در ادامه این نشست، زنانی که در زمان جنگ تحمیلی در بانه حضور داشتند به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخته و جمعی از بانوان اهل قلم نیز با این زنان به بحث و تبادل نظر درباره چگونگی ثبت و ضبط خاطراتشان پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها