مریم مجتهدزاده:

تاکید بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در تکریم جایگاه خانواده‌های معظم شهدا

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: تاکید و تبیین اهداف و ماموریت‌های این سازمان، بر ضرورت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تکریم جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ - 12February 2014

تاکید بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری در تکریم جایگاه خانواده‌های معظم شهدا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده در دیدار با محمدجواد زمردیان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، بر تعاملات استانها با سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این تعاملات میتواند در برنامهریزیها، سیاستها و عملکردهای بین بخشی در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین نقش کلیدی زنان وحدت رویه ایجاد کند.

 مجتهدزاده ضمن تبیین اهداف و ماموریتهای این سازمان، بر ضرورت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تکریم جایگاه خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

 وی، شناسایی سبک زندگی خانوادههای ایثارگران، ترویج باورها و سبک زندگی شهدا و خانوادههای آنها و بهرهمندی از نویسندگان، هنرمندان و نخبگان مناطق مختلف، را از جمله سیاستهای سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد.
 
مجتهدزاده برلزوم مقابله با تبلیغات سوء دشمنان پیرامون وضعیت زنان و خانواده تاکید کرد و گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در گذشته، حال و آینده بر عهده زنان بوده است.

وی ضمن اشاره به ضرورت بومیسازی ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بر تدوین برنامهها و فعالیتهای دفاتر استانی متناسب با راهبردهای سازمان تاکید کرد و استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای موجود استانی را در این زمینه مفید خواند.

در این دیدار، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، اشتغال در بنیاد را توفیق الهی و پرداختن به موضوع زنان و دفاع مقدس را از اقدامات اساسی صورت گرفته در این استان عنوان کرد.
 
محمدجواد زمردیان، تشکیل مرکز عالی زنان را که برگرفته از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، گامی مهم توصیف کرد که ضمن تغییر دولتها، ثابت و پابرجا و بدور از سلایق افراد میتواند در ترویج فرهنگ به فعالیت خود ادامه دهد.
 
زمردیان ایجاد واحد خواهران در موزه دفاع مقدس همدان، تبیین نقش زنان در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری که بانوان را سربازان خط مقدم نظام و انقلاب میدانند محور تلاشهای اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس همدان معرفی کرد.

 زمردیان در پایان سخنان خود با اشاره به گستره اقدامات اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در حوزه زنان و در قالب طرحهای زیربنایی، طرحهای پژوهشی و فعالیتهای ملی و فراملی،بر فعالیت دوجانبه استان همدان با سازمان زنان تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار