یادواره ۱۸۹ شهید سپاه امیرالمومنین(ع) قم برگزار می‌شود

ستاد کنگره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه قم دومین یادواره بزرگداشت ۱۸۹ سردار شهید تدارکات و پشتیبانی این استان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ - 09February 2014

یادواره ۱۸۹ شهید سپاه امیرالمومنین(ع) قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دومین یادواره بزرگداشت سرداران ۱۸۹ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه امیرالمومنین (ع) استان قم، روز پنجشنبه مورخ ۲۴ بهمن ۹۲ در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) این استان برگزار میشود.

بر اساس این گزارش این یادواره به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین تکریم و احترام خانوادههای معزز آنان، در حضور فرزندان شهدا، ایثارگران جنگ تحمیلی، جمعی از مسئولین محترم استان وهمچنین مردم خداجو و انقلابی قم برگزار خواهد شد.

این گزارش میافزاید: شهدای تدارکات و پشتیبانی از مظلومترین شهدای جنگ تحمیلی هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشتهاند و در این راه والاترین سرمایههای خود را بذل کردند.

گفتنی است: بسیاری از شهدای بسیجی، پاسدار، سرباز و دیگر اقشاری که در صحنههای همیاری، کمک و حمایت از رزمندگان اسلام در جبهههای جنگ حضور فعال داشتهاند، جزء شهدای تدارکات و پشتیبانی هستند و استان قم با تقدیم ۱۸۹ شهید، از این حیث، یکی از بارزترین استانهای کشور محسوب میشود.

لازم به ذکر است: این مراسم ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۲۴بهمن ۹۲ بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) واقع در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها