آیت‌الله نوری همدانی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ کوبنده ملت ایران به آمریکا بود

آیت‌الله نوری همدانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بصیرت و دهن کجی به دولت آمریکا بود و ملت با حضور خود پاسخ کوبنده‌ و صریحی را به ملت آمریکا و بدخواهان نظام دادند.
کد خبر: ۱۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 12February 2014

راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ کوبنده ملت ایران به آمریکا بود

به گزارش دفاع مقدس، آیتالله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه خارج فقه خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان دهنده بصیرت و دهن کجی به دولت آمریکا است.

آیت الله نوری همدانی افزود: امریکا نسبت به پیشرفت ایران بسیار نگران و مضطرب است که مردم ایران با حضور در راهپیمایی با استقامت و حضور خود پاسخ کوبنده و صریحی را به آمریکا و بدخواهان ایران دادند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: مردم ایران در همه حال با توجه به برخی از مشکلات داخلی همیشه پشت نظام هستند و در این راه از انرژی هستهای هم حمایت کردهاند و به شکر خدا همیشه ملت ایران به وسیله پشتوانه ملت توانسته از حق خود دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: نهج البلاغه امام علی (ع) و نامه ایشان به مالک اشتر در سازمان ملل نگهداری و آن را گنجینهای برای اداره کشور میدانند و همین نشان دهنده این بوده که سیاست هیچگاه با دین جدا نیست.

آیتالله نوری همدانی با اشاره به اداره کشور اظهار کرد: برای اداره کشور نیاز به بودجه داریم از همین رو تمامی معادن و ثروتهای جهان متعلق به پیامبران و ائمه اطهار (ع) و در پایان در غیاب امام متعلق به ولی فقیه است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: فقر، ظلم و جهل در جامعه اسلامی جایگاهی ندارد و در تلاش است که مردم را صالح و مومن کند، از این رو نیاز به برنامهای کامل و جامع از لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی دارد.

وی با اشاره به راضی نگه داشتن مردم از حکومت عنوان کرد: دولتمردان طبق سفارش حضرت علی (ع) باید سعی کنند مردم را از حکومت راضی نگه دارند زیرا مردم پشتوانه ملت هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار