امیر حجامی:

اعزام کارکنان و خانواده‌های پدافند هوایی به مناطق عملیاتی

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: در اوایل سال آینده تعدادی از کارکنان پدافند هوایی و خانواده‌هایشان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ - 12February 2014

اعزام کارکنان و خانواده‌های پدافند هوایی به مناطق عملیاتی

امیر سرتیپ دوم محمود حجامی، رییس مرکز مطالعات و تحقیقات و تدوین آیین نامههای رزمی پدافند هوایی خاتم الانبیاء، با اشاره به برنامه های تبلیغاتی مرکز مطالعات به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: امسال برنامههای تبلیغاتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و معرفی ایثارگری های نیروهای پدافند در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است. 

امیر حجامی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور پدافند هوایی  گفت: طبق سالهای گذشته سه منطقه عملیاتی جنوب، جنوب غرب و غرب کشور زائرانی متشکل از کارکنان و خانوادههای پدافند هوایی از سراسر کشور دارند و راویان، نسلهای دوم وسوم انقلاب را با وقایع ۸ سال دفاع مقدس و دلاورمردیهای پیشکسوتان و شهدای پدافندی آشنا میکنند.

امیر حجامی گفت: امسال زائران با ۶ اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده و از این مناطق دیدار میکنند، که امیدواریم این تعداد به ۲ برابرافزایش یابد.

رییس مرکز مطالعات وتحقیقات و تدوین آیین نامههای رزمی پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: سعی ما براین است امسال برخی از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مرکز را در نمایشگاههای راهیان نور ارائه دهیم.

امیر حجامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر جهاد علمی بسیار تاکید دارند از این رو ما نیز با تحقیقات خود در رویارویی با سپاه دشمن تلاش میکنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی پدافند هوایی خاتمالانبیاء در سالهای اخیر گفت: مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی خاتمالانبیاء در همایش مدیریت دانش ستاد کل نیروهای مسلح در دانشگاه مالک اشتر با ۴۰ مقاله شرکت کرده و امیدواریم همچون سال گذشته مقام نخست این همایش را به خود اختصاص دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار