قاسمی:

حاتمی‌کیا، حاج کاظم "شیار ۱۴۳" شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" درخصوص حمایت ابراهیم حاتمی‌کیا از این فیلم گفت: حاتمی‌کیا نقش حاج کاظم را برای ما بازی کرد. او مظلومیت "شیار ۱۴۳" را دید و از آن حمایت کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲ - 13February 2014

حاتمی‌کیا، حاج کاظم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، محمدحسین قاسمی تهیهکننده فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" ، در زمان پیشنهادی اکران این فیلم در سال ۹۳ گفت: تاکنون چند جلسه مختلف با شرکتهای پخش فیلم داشتیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم. اکران در عید نوروز، اردیبهشتماه و عید فطر از جمله پیشنهادات شرکتها بوده است.

وی افزود: تاکنون پیشنهادات زیادی برای اکران نوروزی «شیار ۱۴۳» داشتیم اما در هفته آینده پس از تشکیل جلسه به جمع بندی میرسیم. موسسات زیادی از جمله فیلم ایران، حوزه هنری و افرادی مانند سعدی، اسماعیلی و صابری برای پخش با ما صحبت کردهاند.

تهیهکننده فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" با تاکید بر اینکه این فیلم مردمی است و همه چیزش را از مردم دارد، گفت: استقبال مردم از این فیلم سبب توجه به "شیار ۱۴۳" شد. علاوه بر پیشنهاد شرکتهای ایرانی، شرکتهای پخش خارجی از کشورهای آلمان و بلاروس نیز خواستار اکران این فیلم شدهاند. علاوه بر این روزنامه گاردین "شیار ۱۴۳" را بهترین فیلم نامیده است.

قاسمی درخصوص حمایت ابراهیم حاتمیکیا از این فیلم گفت: حاتمیکیا نقش حاج کاظم را برای ما بازی کرد. او مظلومیت "شیار ۱۴۳" را دید و از آن حمایت کرد. هنرمندان و اهالی رسانه از جمله کمال تبریزی و مجید مجیدی هم نسبت به این فیلم لطف داشتند که از آنها تشکر میکنم.

نظر شما
پربیننده ها