در حاشیه اختتامیه فیلم فجر؛

اقدام تحسین برانگیز مریلا زارعی و بابک حمیدیان در پاسداشت مقام شهیدان

از حاشیه های زیبای اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم فجر می توان به اقدام تحسین برانگیز مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در تقدیر از مقام مادارن شهید و همچنین یادآوری زیبای بابک حمیدیان نسبت به جایگاه و مقام شهیدان انقلاب اسلامی اشاره نمود.
کد خبر: ۱۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ - 12February 2014

اقدام تحسین برانگیز مریلا زارعی و بابک حمیدیان در پاسداشت مقام شهیدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با معرفی نامزدها و برگزیدگان بخش سودای سیمرغ برگزارشد.

رقابت فیلم «چ» حاتمی یا و «رستاخیر» احمد رضا دوریش برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر از نکات برجسته این دوره از جشنواره بود که در انتها هیات داوران این دور از جشنواره فیلم فجر با کنار زدن فیلم حاتمی کیا، کارگردان فیلم رستاخیز را برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به روی سن فرا خواندند.

از حاشیه های زیبای اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم فجر می توان به اقدام تحسین برانگیز مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در تقدیر از مقام مادارن شهید و همچنین یادآوری زیبای بابک حمیدیان نسبت به جایگاه و مقام شهیدان انقلاب اسلامی اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار