معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

تأخیر در حفظ خاطرات و آثار دفاع مقدس خسارت‌بار است

معاون سیاسی امنیتی قم گفت: دفاع مقدس و حفظ یاد شهدا و خاطرات رزمندگان از مهم‌ترین کارهاست و تأخیر در این زمینه خسارت‌بار است.
کد خبر: ۱۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸ - 15February 2014

تأخیر در حفظ خاطرات و آثار دفاع مقدس خسارت‌بار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام والمسلمین علی بنایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم با اشاره به اهمیت حفظ یاد شهدا و خاطرات رزمندگان تأکید کرد: تأخیر در حفظ و جمعآوری خاطرات و آثار دفاع مقدس خسارتبار و جبرانناپذیر خواهد بود.

حجتالاسلام بنایی افزود: قبلاً در زمینه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر فعالیتهای این حوزه کارهایی انجام شده، اما کافی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به تأثیرگذار بودن 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در بین دانشجویان گفت: خاطرهگویی تأثیر موقتی دارد، در صورتی که درس آشنایی با دفاع مقدس نسبت به خاطرهگویی اثری ماندگارتر خواهد داشت.

وی تأکید کرد: برای پیشبرد برنامههای دفاع مقدس و به خصوص ساخت و تکمیل موزه انقلاب و دفاع مقدس از همه ظرفیتهای استان و از جمله مدیران و مسئولین حاضر و همچنین مسئولان زمان دفاع مقدس دعوت به همکاری شود.

همچنین سرهنگ احمد حسینی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مسئولیت کارفرمایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به پیشرفت ۳۳ درصدی اسکلت موزه و تشکیل هیئت امنای موزه به ریاست استاندار قم اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار