سردار مهدوی‌نژاد:

شهدای پشتیبانی در دفاع مقدس، تحریم‌ها را شکستند

فرمانده سپاه علی‌ بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: شهیدان در روزهای بسیار حساس و تعیین کننده دفاع مقدس با تقدیم جان پاک خود راه را به ما نشان دادند که چگونه از اسلام و انقلاب پاسداری کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱ - 15February 2014

شهدای پشتیبانی در دفاع مقدس، تحریم‌ها را شکستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در یادواره سرداران و ۱۹۰ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم، اظهار کرد: شهیدان در رکاب امام راحل با تمام وجود ایستادند تا راه را به ما نشان دهند. مجموعه پشتیبانی یگانهای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همگام با رزمندگان با حضور خود در جای جای جبههها تلاش کردند تا یار و مددکار رزمندگان باشند.

وی افزود: شهیدان ما در آسمان انقلاب اسلامی درخشیدند و امروزه بعد از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده میکنیم که کارنامه زرین انقلاب اسلامی زیباترین نقش خود را از شهیدان دارد.

فرمانده سپاه استان قم در ادامه بیان کرد: یکی از گروههایی که بیشترین تلاش را از اولین روزهای جنگ تحمیلی بر عهده داشت گروه آماد و پشتیبانی بود تا بتواند مناطق عملیاتی را برای رزمندگان اسلام آماده کند.

سردار مهدوینژاد تصریح کرد: همه رزمندگان با اخلاص خود توانسته بودند در برابر جنگ سنگین و نابرابر با عراق بایستند اما نیروهای پشتیبانی نقشی بسیار حساس را داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای پشتیبانی در دفاع مقدس تحریمها را دور زدند و با اخلاص بسیاری برای مبارزه با دشمن تلاش میکردند و همواره کار خود را کم وزنتر از سایر رزمندگان بیان میکردند که نشان از کار با اخلاص آنان داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار