سرهنگ فقیهی:

دروغ منشاء فتنه ۸۸ بود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و طمعی که بعد از آن دروغ ایجاد شد، منجر به ایجاد فتنه و رویارویی عده‌ای با نظام اسلامی شد و با درایت رهبری و حضور مردم، فتنه گران رسوا شدند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸ - 15February 2014

دروغ منشاء فتنه ۸۸ بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "رضا فقیهی" معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در مراسم اختتامیه جشنواره آوای بسیج که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به سئوالات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مواردی چون فرهنگ کار جمعی، حقوق متقابل در روابط اجتماعی، طلاق، فرهنگ رانندگی، آپارتماننشینی، الگوی تفریح سالم و موضوع راستگویی و دروغگویی در جامعه اشاره کردند و اصلاح سبک زندگی را مطابق زندگی اسلامی خواستار شدند.

وی با بیان اینکه یک دروغ، منشاء بروز فتنه و آشوب در نظام اسلامی شد، ابراز داشت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و طمعی که بعد از آن دروغ ایجاد شد، منجر به ایجاد فتنه و رویارویی عدهای با نظام اسلامی شد و با درایت رهبری و حضور مردم، فتنه گران رسوا شدند.

فقیهی در ادامه سایر سئوالات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی را یادآور شد و نقش سپاه و بسیج در فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی و به ویژه معضلاتی چون اعتیاد، طلاق و دروغ را مهم توصیف کرد.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری آوای بسیج را در همین راستا دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در جمع گروههای مختلف اقشار جامعه بارها به موضوع مهم سبک زندگی اسلامی اشاره کردهاند، لذا سپاه و بسیج نیز اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری آوای بسیج کرد تا از دریچه هنر، موضوع مهم سبک زندگی اسلامی را در معضلاتی چون اعتیاد، طلاق و دروغ مورد تاکید قرار دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار