فردا برگزار می‌شود

یادواره سرداران و ۲۳۱ شهید شهرستان دشتی

فرمانده سپاه شهرستان دشتی گفت: تمام تدابیر برای برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان دشتی اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ - 23February 2014

یادواره سرداران و ۲۳۱ شهید شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "مراد کاظمی" فرمانده سپاه شهرستان دشتی صبح امروز در جلسه هماهنگی یادواره سرداران و ۲۳۱ شهید شهرستان دشتی گفت: تمام تدابیر برای برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان دشتی اندیشیده شده است.

وی افزود: در حاشیه این یادواره نمایشگاه دستنوشتههای شهدای شهرستان دشتی به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه شهدای ما در عصر حاضر برای احیای اسلام به جنگ با دشمنان خدا و اسلام پرداختند، تصریح کرد: شهدای ما از نسل عاشورا و امتداد دهنده راه شهدا کربلا هستند.

وی افزود: صبر و بردباری خانواده معظم شهدا مانند سدی محکم در مقابل توطئههای مختلف استکبار جهانی بود و از اسلام حراست کردند.

سرهنگ کاظمی یادآور شد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران، سربلند و مقتدر است و قدرتهای بزرگ از ما محترمانه یاد میکنند از برکت خون شهدا است. ایران اسلامی امروز به عنوان لنگرگاه امنیت منطقه و جهان محسوب میشود و همه اینها به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

همچنین اکبر دشتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی در این جلسه گفت: تمام سعی و تلاش ما این است تا برنامهای درخور نام شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: این یادواره فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خامنهای خورموج برگزار خواهد شد و از تمام خانوادههای معظم شهدا در این یادواره دعوت بهعمل آمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار