سردار احمدی:

آمریکا حماقت کند، ناوهایش طعمه موشک‌های سپاه خواهد شد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: آمریکایی‌ها بدانند اگر حماقت کنند ناو‌هایشان طعمه‌ای برای موشک‌های با برد بلند و کوتاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴ - 01March 2014

آمریکا حماقت کند، ناوهایش طعمه موشک‌های سپاه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "غلامرضا احمدی" فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس مشهد، اظهار کرد: مردم ایران، مردمی فهیم و موقعیتشناس هستند که در زمانهای حساس با حضور خود در صحنه به فرمایشات رهبری لبیک میگویند و پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی میدهند.

وی افزود: جنگ تحمیلی ناجوانمردانهترین جنگ تاریخ است که ما را به یاد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران میاندازد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: اگر گزینههای روی میز آمریکا، گزینه نظامی و آخرین حربه قدرتمندان مستکبر جهان علیه نظام جمهوری اسلامی است، ما نیز سالیان درازی است که برای این نبرد انتظار میکشیم.

وی اضافه کرد: آمریکاییها بدانند، آن روز که تمامی شاخصها همچون سیاست و اقتصاد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به سود آمریکا و کشورهای حامی رژیم بعث عراق بود، ایران از هیچ قدرتی برای مقابله با دشمنان نظام و انقلاب فروگذاری نکرد.

سردار احمدی ابراز کرد: آمریکا با به شهادت رساندن پاسداران در سکوهای نفتی و منفجر کردن هواپیماهای مسافربری ایران توسط ناوهای خود در خلیج فارس، دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

وی با اشاره به قدرت و توانمندیهای امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اضافه کرد: زمانی که ما حتی موشک با برد ۵۰ کیلومتر هم نداشتیم در مقابل آمریکا و نظام سلطه ایستادیم و حال که موشکهایی با برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر در اختیار فرزندان این انقلاب است و آگر آمریکا حماقت کند ظرف یک روز تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: آمریکاییها بدانند که ناوهایشان طعمهای برای موشکهای با برد بلند و کوتاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با بیان اینکه کشورهای حامی نظام اسلامی گسترده شدهاند، افزود: حتی در قلب آمریکا، ۱٫ ۵ میلیون مسلمان مدافع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.

سردار احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رزمایشهایی و حضور بسیجیان در میدان، بیمه کننده نظام در برابر یاوهگوییهای آمریکاییها و دنیای استکبار است.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید فرمان رهبری در سیاستهای اقتصاد مقاومتی را برای ار بین بردن آخرین حربه دشمنان که تحریمها است، به کار گیرند و آخرین حربه دشمنان را هم ار بین ببرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار