جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع):

بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد

جانشین سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: بسیج در خصوص آگاهی‌سازی جامعه برای اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نقش کلیدی دارد.
کد خبر: ۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹ - 05April 2014

بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با اشاره به نقش بسیج در آگاهیسازی مردم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: نباید بگوئیم بسیج در متن جامعه است بلکه خود بسیج متن جامعه هست، به همین دلیل هرچه قدر بسیج در زمینههای مختلف آگاهی داشته باشد برای جامعه مفید است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هر خانواده یک بسیجی وجود دارد، ابراز کرد: این بسیجیان با آگاهی در کانون خانواده یک موج آگاهی کامل را در خانه خود ایجاد میکنند.

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) ادامه داد: بسیج در هر زمینهای اعم از اقتصاد مقاومتی یا موضوعات دیگر هر مقدار آگاه باشد و یا عملا چیزی را یاد بگیرد مسلماً و قطع یقین در خانوادهها تاثیرگذار خواهد بود و همچنان جامعه را به دنبال خود و پیروی از خود سوق خواهد داد.

وی به اقتصاد مقاومتی در بسیج اشاره کرد و گفت: بخشی از اقتصاد مقاومتی در بخش فرماندهی تعیین میشود و بخشی دیگر هم در بسیج سازندگی تبیین و اجرایی میشود.

حافظی افزود: اقتصاد مقاومتی از جمله اموری است که به طور خاص در شکلها و شیوههای مختلف از سوی اقشار مختلف بسیج پیگیری میشود.

نظر شما
پربیننده ها