محمدعلی مختاران عنوان کرد

اهداف رزمایش "الی بیت‌المقدس" محقق شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: مهمترین اهداف این رزمایش، ارتقاء توان رزمی گردان‌های واکنش سریع و نمایش توان بازدارندگی رزمی نیروهای مردمی بود که به خوبی محقق شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷ - 04March 2014

اهداف رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، "محمدعلی مختاران" با اشاره به رزمایش اخیر گردانهای الی بیتالمقدس و کوثر اظهار کرد: هدف این رزمایش که همان ارتقاء توان رزمی گردانهای واکنش سریع و همچنین نمایش توان بازدارندگی رزمی نیروهای مردمی بود به خوبی محقق شد.

وی با بیان اینکه مردم ما بخش عظیمی از توان ایستادگی و بازدارندگی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند، تصریح کرد: بهترین عامل بازدارندگی، حضور بسیج است که منتخبی از قشر جوان و حتی میانسال و بزرگسال با شکل و شمایل نظامی و رزمی با زیباترین جلوه در میدان رزم حضور پیدا میکنند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) عنوان کرد: دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که مردم ما هم در صحنههایی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مییابند و هم اینکه لباس رزم پوشیده و در رزمایشها آمادگی نظامی خود را ارتقاء میبخشند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان گردانها در راستای حفظ ولایت فقیه و سایر ارزشهای برآمده از انقلاب اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در هوای سرد و شرایط سخت مناطق رزمایش حضور یافتند، خاطرنشان کرد: حضور این افراد این پیام را دارد که ملت و به ویژه جوانان پای آرمانهای خود ایستادهاند و در صحنههای نبرد قدرت واقعی خود را به رخ دشمن خواهند کشید.

"مختاران" با بیان اینکه رزمایش، یقیناً بازگو کننده بهترین نمایش رزم ملت ایران است، گفت: انجام این رزمایش مایه امیدواری برای دوستان نظام و انقلاب و مایه ترس و یأس دشمنان انقلاب اسلامی بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار