سردار یعقوب علی نظری:

اقتصاد مقاومتی در پرتو روحیۀ جهادی محقق می شود

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اقتصاد مقاومتی در جامعه ما نیازمند نگاه معنوی وتقویت روحیه جهادی در کشور است.
کد خبر: ۱۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲ - 02March 2014

اقتصاد مقاومتی در پرتو روحیۀ جهادی محقق می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سردار "یعقوب علی نظری" درسومین همایش کار آفرینی واشتغالزایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی انسانهای مقاوم را میطلبد واگر در این عرصه سربازان مقاوم نداشته باشیم نمیتوانیم وارد این جنگ با این موضوع شویم.

وی در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: نخستین موضوع که در اقتصاد مقاومتی بایدبه آن توجه کرد، تقویت وایجاد روحیه استقامت است که باید مد نظرداشته باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دنبال کارهای پیچیده ولوکس نباشیم و فقط اشتغالرا پشت میز نشینی حساب نکنیم، و نباید فقط دنبال کسب شهرت باشیم.

نظری بااشاره به اشتغال در اقتصاد مقاومتی گفت: یعنی کارهای بزرگ با دستان کوچک کردن، همت راستین بالا زدن نگاه کار بدون مانع ودر کوتاه مدت سود بالا دادن نباشد.

وی با اشاره به ظرفیتهای موجود در استان افزود: مجموعه سازندگی در بسیج یک نقش هدایتی، ترویجی، تبلیغی دارد وباید بستر مناسب وانگیزه در جامعه ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به نقش مردم افزود: اصل حرکت با خود مردم است وارتباط گیری ونیازها بستگی به اتکا مردم است وهمه باید دست به دست هم دهیم و تا حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی دشمن در دو جبهه مشخص با ما در نبرد است وباید مراقبت ومواظب باشیم.

سردار نظری با بیان اینکه در حال حاضر دشمن در دو جبهه علیه ما در حال نبرد است افزود: در حال حاضردشمن علیه ایران اسلامی در دو میدان میخواهد فشار وتاثیر ایجاد کند واین دو میدان، یکی انرژی هستهای ودیگری اقتصاد مقاومتی است که باید کاری جهادی در این زمینه با کمک تمامی مردم ومسئولین انجام دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: ما ظرفیتهای فراوانی داریم که پنهان است و باید کشف شود وبه میدان بیاوریم گفـت: این ظرفیتها در میدان هست وانسان با دانستن، تلاش وتجهیزات میتواند به آن دست پیدا کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اگر میخواهیم مشکل اقتصاد ما حل شود باید مردمی حل شود و زمینه حضور مردم را در اقتصاد فراهم کنیم و با سیاست گذاریهای مداوم ومشخص کاری کنیم مردم به صحنه بیایند.

سردار نظری افزود: همان طور که در جنگ تحمیلی مشکلات سیاسی با حضور مردم حل شد، در بحث اقتصاد هم باید همین گونه باشد.

وی گفـت: یکی از راههای که میتوان به اقتصادمقاومتی کمک کرد، حضور مردم، استفاده از ظرفیت ها است و باید ظرفیتهای پنهان را پیدا کرده ودر اختیار مردم قرار دهیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: باتقویت نگاه معنوی میتوان روحیه ایثارگری را تقویت کرد واین باعث میشود با اندک مشکل صحنه را ترک نکنیم.
 

نظر شما
پربیننده ها