سردار مطهری:

رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در کرمان برگزار می‌شود

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان اواسط اسفند با حضور ‌۶۰ گردان بسیجی، ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰ - 02March 2014

رزمایش الی‌ بیت‌المقدس در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار "محمد مطهری" جانشین سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶۰ گردان بسیجی ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در استان کرمان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در گستره کل استان و در تمام شهرستانها اجرا میشود و از مجموع ۵۸ گردان برادران، ۲۹ گردان رزمایش منطقهای و عملیات دفاع از کوی و برزن و ۲۹ گردان رزمایش ناحیهای عملیات پدافند غیرعامل را اجرا میکنند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: همچنین عملیاتهای مقابله با ناآرامیهای احتمالی داخلی و پدافند غیرعامل در این رزمایش توسط برادران بسیجی انجام خواهد شد.

وی افزود: انواع عملیاتها از جمله کمین و... در درون عملیات دفاع از کوی و برزن اجرا میشود و خواهران بسیجی در امداد و نجات آموزشهای خاص را دیده و این کار را در پادگان شهید بهشتی کرمان سال گذشته انجام دادهاند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بالابردن توان رزمندگان و هوشیاری نیروهای بسیجی، ایجاد امنیت پایدار در شهرها، مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزم، ایجاد آمادگی رزم در گردانهای بیت المقدس از جمله اهداف رزمایش الی بیت المقدس در استان کرمان میباشد.

سردار مطهری گفت: هدایت و رهبری این رزمایش با قرارگاه امام هادی (ع) استان کرمان است که به مرکزیت قرارگاه امام هادی (ع) تهران فعالیت میکند و در شهرستانها نیز قرارگاه هر شهرستان رزمایش را مدیریت و هدایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هر گردان بیش از ۲۶۰ نفر نیرو دارد و در دفاع مقدس مجموعه گردانهایی که لشکر ۴۱ ثارالله را تشکیل میدادند، ۲۰ گردان بود.

سردار مطهری بیان کرد: برگزاری رزمایش همکاری و هماهنگی همه دستگاههای مربوطه از جمله هلال احمر، اورژانس و... را میطلبد و از مجموعه نهادها کمک گرفته خواهد شد.

وی گفت: گردانهای بیتالمقدس شامل بهترین و ویژهترین نیروهای هر پایگاه بسیج هستند. آموزشهای لازم را دیده و آماده اجرای رزمایش هستند تا آمادگی خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی بکشند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: رزمایش الی بیت المقدس با حضور میهمانانی از مرکزیت سازمان بسیج برگزار خواهد شد که در روز نخست رزمایش فراخوان بسیجیان، برنامه آموزشی و روز دوم اجرای اصلی رزمایش را داریم.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش الی بیت المقدس در هر استان به صورت جداگانه برگزار میشود و ۱۵ و ۱۶ اسفند، استان کرمان برگزار کننده است.

نظر شما
پربیننده ها