سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت:همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۸۰۰شهید استان کرمانشاه از سه کتاب با موضوع خاطرات رزمندگان استان کرمانشاه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵ - 05March 2014

سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ محمدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه با اعلام خبر برگزاری سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس این استان در چهاردهم اسفندماه و همزمان با سالروز عملیات مرحله دوم سید صادق و کلینه گفت: تاکنون تعداد ۲۴۵اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۴۰ خاطره بعنوان اثر برتر معرفی خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اعلام خبر رشد ارسال خاطره نسبت به جشنوارههای اول و دوم از حضورفعال فرهنگیان و بانوان دراین جشنواره خبر داد.

محمدی ضمن تاکید بر نقش ارزنده دانشگاه در جمعآوری خاطرات ۸ سال دفاع مقدس گفت: داوران این جشنواره از اساتید مجرب و متعهد دانشگاه رازی انتخاب شدهاند.

مسؤل کمیته تدوین و تالیف کتاب کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۸۰۰شهید استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنوارههای خاطره نویسی در جهت مکتوب کردن رشادتها، ایثار و دلاورمردیهای این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس از ضرورتهای فرهنگی جامعه است.

وی از تدوین و تالیف ۳عنوان کتاب خاطره نویسی دفاع مقدس استان مربوط به جشنوارههای اول، دوم و سوم خبر داد و گفت: در مهرماه سال ۹۳ همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۸۰۰شهید استان کرمانشاه از این سه کتاب که در موضوع خاطرات رزمندگان استان هستند، رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار