با برپایی آیین اختتامیه

هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمان با حضور شاعران دفاع مقدس در زرند کرمان برگزار شد و با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴ - 13March 2014

هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان کرمان به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، آیین اختتامیه این جشنواره شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد و صاحبان آثار اشعار خود را قرائت کردند.

حجت الاسلام "مهدی کرمی پور" امام جمعه زرند در این مراسم اظهار کرد: لسان شعر لسانی است که جاذبه زیاد دارد اما نباید تنها به خاطر جاذبه شعر گفت بلکه مهم این است، شعری که خوانده می شود بدانیم چه افرادی را جذب میکند و چه هدفی را دنبال میکند و این دو موضوع در شعر مهم است.

وی افزود: شهدای ما آنطور که باید برای ما شناخته نشدهاند و دانش آموزان و دانشجویان ما نیز با شهدای شاخص آشنایی چندانی ندارند و برگزاری این جشنوارهها می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

امام جمعه زرند در پایان تقوا و ایمان را در شعر یک اصل عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم اشعارمان ماندگار باشد باید در شعر تقوا را به کار ببریم و امیدواریم بتوانیم زندگی شهدا و دفاع مقدس را مطالعه و پررنگتر از قبل در قالب شعر به جامعه و دنیا بشناسانیم.

در پایان این مراسم بیانیه هیات داوران جشنواره قرائت و سپس با اهدای لوح تقدیر، جوایز نقدی و بستههای فرهنگی از شاعران برگزیده تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها