هفدهمین یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید شهرستان انار برگزار شد

امام جمعه انار گفت: شهرستان انار در جنگ تحمیلی ۱۲۰ شهید و پیش از انقلاب نیز ۳ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶ - 15March 2014

هفدهمین یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید شهرستان انار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، حجتالاسلام و المسلمین "حسین ابراهیمی" امام جمعه انار دیروز در آیین هفدهمین یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید شهرستان انار که در مهدیه امامزاده محمد صالح(ع) انار برگزار شد، گفت: این شهرستان در جنگ تحمیلی ۱۲۰ شهید و پیش از انقلاب نیز ۳ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: شهدا انسانهایی بودند که از جان، مال، ناموس و فرزند خود گذشتند و آخرت را گرفتند و با خدا معامله کردند و به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را آموختند و با فداکاریهای خود رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: هدف شهدا حفظ و حراست از ارزشها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی در زمینههای مختلف بود.

وی در ادامه عنوان کرد: شهدای ما بزرگ مردانی هستند که به پیروی از مقتدای خود حضرت امام حسین(ع) با ایثار خون خود عزت، آزادی و امنیت را برای ایران اسلام فراهم کردند.

امام جمعه انار گفت: شهادت بهترین، زیباترین و پرافتخارترین راهی است که شهدای ما انتخاب کردند و شهدای ما با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و اقتدار و عظمت امروز ما مرهون فداکاریهای آنها است.

همچنین در این مراسم مداح اهل بیت(ع) مجتبی رمضانی به مدیحه سرایی پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار