سردار حسنی سعدی خبر داد

افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران در کرمان

درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران با ۴ میلیارد تومان تجهیزات در محل بزرگراه امام خمینی(ره) شهر کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸ - 11March 2014

افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران در کرمان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا حسنی سعدی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانهروزی ایثارگران، اظهار کرد: این درمانگاه امروز با حضور 100 نفر از خانوادههای شهدا برای معاینه کامل آنها افتتاح شد.

وی افزود: تیم پزشکی این درمانگاه از پزشکان متخصص نخبگان شاهد و ایثارگر آماده ارائه خدمات است و برای تکمیل کادر درمانی خود از متقاضیان فرزندان شاهد و ایثارگر نیرو جذب میکند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: شش بلوک و فاز برای این درمانگاه در نظر گرفته شده است که فاز توانبخشی، فاز رستوران و نمازخانه، فاز تاسیسات برای 12 هزار متر مربع شامل خدمات گرمایشی و سرمایشی امروز به بهرهبرداری رسیدند.

وی با بیان اینکه دنبال جذب مجوز و تامین اعتبار برای فازهای فرهنگی و اسکان ایثارگران هستیم، گفت: فاز فرهنگی شامل کتابخانه، مهدکودک، سالن اجتماعات و نیز فاز هتلینگ و اسکان با 40 سوئیت در دست ساخت است.

سردار حسنیسعدی با ابراز امیدواری برای ارتقای این درمانگاه به بیمارستان، تصریح کرد: در تاریخ دوم شهریورماه امسال مجوز بهرهبرداری این درمانگاه از سوی وزارت علوم و آموزش پزشکی اخذ شده است.

وی افزود: خدمات اورژانسی برای ایثارگران و خانوادههای شهدا ارائه میشود و تمام جانبازان زیر پوشش بنیاد شهید و حتی آنهایی که زیر پوشش مراکز بیمهای نیستند از خدمات این درمانگاه به غیر از خدمات دندانپزشکی به طور رایگان میتوانند، بهرهمند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطرنشان کرد: درمانگاه ایثارگران با 2 هزار و 300 متر مربع زیربنا و با 4 میلیارد تومان تجهیزات در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمان آماده ارائه خدمات به ایثارگران و خانوادههای شهدا است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار